שלומי עמר (צילום: פרטי)
שלומי עמר (צילום: פרטי)

שלומי עמר: "אני לא חושש מתקציבים נמוכים"

מאמן נורדיה החדש מוכן לאתגרים שמצפים לו ומציין כי "זה מועדון שהחזון שלו והשאיפות שלו הולכות יד ביד עם החזון והשאיפות שלי"

פורסם בתאריך: 17.6.18 11:14

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", שלומי עמר מונה למאמנה של בית"ר נורדיה. עמר, בן 47, גדל ושיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל ירושלים, שהיתה גם הקבוצה הראשונה שבה הוא אימן קבוצת בוגרים. בהמשך הוא אימן בצפרירים חולון, הפועל מרמורק ובית"ר גבעת זאב. בעונה שעברה הוא אימן את מכבי שעריים מליגה א' דרום.

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון ברמה גבוהה כמו בית"ר נורדיה עם קהל אוהדים מצוין וגדול", אומר עמר בראיון ל"ספורט כל העיר". "זה מועדון שהחזון שלו והשאיפות שלו הולכות יד ביד עם החזון והשאיפות שלי".

מהן המטרות שהוצבו לך?
"המטרה היא לבנות מערכת מקצועית בריאה וחזקה, שמושתת על מקצוענות. לממש מאה אחוז מהפוטנציאל של המועדון בכלל ומהשחקן בפרט. אני רוצה לבנות קו, סגנון ושיטה".

מה 'האני מאמין' שלך?
"מה שחשוב לי זה הקבוצה ולא האינדיבידואל. המטרה היא לגבש יחידה שמבינה שהקבוצה חזקה וגדולה יותר מכל אחד. אני רוצה לבנות מערך אנושי, שמבין לעומק שהמטרה של המועדון היא משותפת לכולם. המטרות שלי הן חדות, מדויקות וברורות ויובאו לידי השחקנים בתוך המועדון. בתוך כל זה, היכולת של המאמן באה כדמות מנהיגותית ומובילה, שתייצר יחידה לוחמת ממושמעת וחזקה. אין לי ספק שאם נעמוד במטרות האלו נשרת את החזון האמיתי להגיע לליגות הגבוהות".

שלומי עמר (צילום: פרטי)

שלומי עמר (צילום: פרטי)

מה הפוטנציאל של נורדיה לדעתך?
"אם יקרו ויתממשו הדברים שאמרתי, אין לי ספק שנגיע להישגים משמעותיים. לנורדיה יש אופק גבוה, ואני פה לממש אותו ברמה המקצועית. אני מכבד כל דרך שהיתה במועדון עד כה, אבל נורדיה הביאו אותי השנה כדי לממש דרכים אחרות, שמתאימות יותר לראשי המועדון, וביחד ובשיתוף פעולה מלא בינינו נצליח להגיע ליעדים".

אתה נחשב למאמן קשוח מאוד, אחד שלא כולם מסתדרים איתו.
"אני חושב שנורדיה זקוקה לסגנון אחר ועובדה שגם הם מאמינים בזה, אחרת לא הייתי כאן. עבודה קשה, התמדה ודרישות גבוהות מהשחקן נהפכו להיות שם נרדף בכדורגל שלנו לקשיחות, נוקשות וכל מיני ביטויים שמנסים להראות שמקשה על השחקנים, וחבל".

אתה לא חושש מקיצוץ התקציב?
"לא חששתי אף פעם במהלך הקריירה שלי מתקציבים נמוכים וממקומות לוחצים ולחוצים, ובכל מקום שעבדתי בו, המטרה שלי היתה לממש את מקסימום הפוטנציאל ועשיתי זאת בהצלחה. נורדיה מספקת תנאים מצוינים ואני מאמין שבשילוב עם הדרישות שלי, זה יוביל את המועדון למקומות טובים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר