אבירם אוחנה
אבירם אוחנה

אבירם אוחנה: "יכולתי להרוויח יותר, אבל נורדיה הכי משכה אותי"

אוחנה, בלם הרכש הטרי של בית"ר נורדיה, מוסיף: "זו קבוצה מעניינת וצבעונית". פרט לאוחנה חתמו באחרונה גם הבלם אוראל בניטח והמגן השמאלי מתן טולדנו

פורסם בתאריך: 16.8.18 11:56

ההכנות של בית"ר נורדיה לקראת העונה התנהלו בעצלתיים, אולם נדמה שקבוצה האוהדים הצהובה הולכת ומגבירה הילוך. באחרונה חתמו בנורדיה מספר שחקנים משמעותיים, ונדמה שהסגל של שלומי עמר מתחיל לקבל צורה, גם אם העבודה עוד רבה.

בין החותמים ניתן למצוא את הבלם אוראל בניטח, ששיחק כזכור בנורדיה גם בעונה שעברה, אך נפצע ולא שיחק בחצי השנה האחרונה. למרות הפציעה הארוכה, בנורדיה בטוחים שעשו עסקה טובה. "אוראל בניטח חזר מפציעה, יש לו רעב ואנחנו מאמינים בו", מסביר עוזר המאמן ציון זקן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בשנה שעברה, עד הפציעה, הוא היה אחד השחקנים הבולטים שלנו. הוא יחזור לאט-לאט לכושר ואנחנו בטוחים שהוא יתרום הרבה כי הוא שחקן מצוין".



בלם נוסף שחתם בשורות בית"ר נורדיה הוא אבירם אוחנה, בן 23, ששיחק בעונה שעברה במכבי שעריים, שאותה אימן כידוע מאמן נורדיה כיום שלומי עמר, ולפני כן במ.ס דימונה והפועל מרמורק, כולן מליגה א' דרום. רכש נוסף, הוא המגן השמאלי מתן טולדנו, שהגיע מהפועל ירושלים.

"בית"ר נורדיה זו קבוצה מעניינת וצבעונית", אומר אוחנה, בלם נבחרת הנוער לשעבר שגדל בהפועל באר שבע, בשיחה עם "ספורט כל העיר". "השאיפה שלי בקיץ היתה להגיע לקבוצה עם קהל ואני שמח שכך קרה. זו קבוצה עם תנאים מאוד טובים, מתחם אימונים ברמה גבוהה ולא רואים את זה בכל מקום. היו לי כל מיני הצעות ויכולתי להרוויח יותר, אבל בית"ר נורדיה הכי משכה אותי ולכן חתמתי בקבוצה".

זו הקבוצה השלישית שלך שאתה משחק תחת שלומי עמר.
"נכון. הוא מאמין בי, יש לנו כימיה טובה וחיבור מצוין. אני אוהב לשחק אצלו. הוא מאמין בעבודה קשה ויש לו דרישות גבוהות, ואני מתחבר לזה. הלוואי ונשחזר את העונה הטובה שהיתה לנו עם הפועל מרמורק לפני שלוש שנים".

לאן לדעתך בית"ר נורדיה יכולה להגיע השנה?
"אני יודע שהתקציב קוצץ משמעותית, אבל לי זה לא משנה ואני לא מציב יעד או מקום מסוים, כי זה לא רלוונטי. כמו כולם, אני רוצה לסיים הכי גבוה שאפשר".

אתה אמנם שחקן צעיר, רק בן 23, אבל צברת לא מעט ניסיון בליגה א' דרום. נתח בבקשה את הליגה?
"זו ליגה קשה מאוד. גם השנה, כמו בכל שנה, יש לא מעט קבוצות משקיעות כסף ויש להן יומרות והן בוודאי מציבות לעצמן מטרות גבוהות. יש הרבה שחקנים בליגה הזאת שהתקדמו ללאומית ואפילו לליגת העל וזה ליגה מאוד מעניינת, אגרסיבית וקשה".

אתה לא חושב על ליגות גבוהות יותר?
"בוודאי שכן והייתי רוצה להגיע לשם, אבל כרגע אני מרוכז ומסתכל רק על נורדיה. אני רוצה להצליח עם הקבוצה ולא חושב יותר מדי קדימה. אם תהיה הזדמנות בעתיד, כמובן שאשמח".

אתה מגיע לאימונים מבאר שבע, זה בטח לא קל?
"הנסיעות לא קלות, אבל אני רגיל לזה כי כבר כמה שנים עושה את הנסיעות מבאר שבע למרכז. בינתיים אני נוסע עם אסף גובזה ואוראל בניטח, וזה בהחלט מקל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר