הלך עם ג'רלס והרוויח - פיאנג'יאני (צילום: שרון בוקוב)
הלך עם ג'רלס והרוויח - פיאנג'יאני (צילום: שרון בוקוב)

לא להאמין: הפועל איבדה 23 הפרש בארנה, והפסידה על הבאזר לנהריה

0:1 לנהריה בסדרה מול הפועל, לאחר שניצחה משחק מטורף בארנה

פורסם בתאריך: 23.5.17 23:23

משחק פלייאוף מטורף הסתיים לפני שעה קלה בהיכל הארנה בירושלים – הפועל הפסידה לעירוני נהריה 86:85 משלשה מדהימה של סקוטי הופסון בשנייה האחרונה של המשחק, ממש על הבאזר. ההפסד של הפועל הוא כמעט בגדר בלתי נתפס, אולי אפילו ניתן לדבר במונחים של מחדל, זאת לאחר שבמהלך הרבע הראשון הובילה הפועל בהפרש מבטיח של 23 נקודות, 7:30, ובסיומו בתוצאה 10:32.

כך, כבר לאחר הרבע הראשון במשחק, נדמה היה שהניצחון האדום יושג בקלות, אך אז החלה דרמה אדירה שהתחוללה לנגד עיני הקהל האדום, שהתקשה להאמין למתרחש. נהריה החלה לנגוס בהפרש, ובתום הרבע השני קוזזה התוצאה במחצית ל-41:49 להפועל, מה שהבהיר כי הערב הולך להיות ארוך והמשחק רחוק מלהיות גמור.

מהרבע השלישי ירדו הקבוצות בשיוויון 61:61, כשמאמן הפועל סימונה פיאניג'אני מתקשה לעצור את הסחף, ונראה היה כי האדומים לא מאמינים למתרחש. התעשתות קלה במהלך הרבע הרביעי הציבה את הפועל ביתרון קל לקראת סוף הרבע הרביעי. נהריה אף איבדה את אחד המצטיינים בשורותיה, דרווין קיצ'ן, שסבל מהתכווצויות שרירים. ביתרון  83:85 להפועל, 7 שניות לסיום, החטיא טרנס קינזי זריקת עונשין. הופסון העניש, ובגדול: שלשה שלו, מרחק מטר וחצי מקשת השלוש, ניצחה לנהריה את המשחק על הבאזר, 86:85 ו-0:1 בסדרה לסגולים מול הפועל. כעת יצטרך מאמן הפועל פיאניג'אני להתעורר קודם כל, ואז למצוא דרך לנצח בנהריה, שגנבה כעת את יתרון הביתיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר