ג'יילן אדאמס, גיא הראל (צילומים: אורן בן חקון)
ג'יילן אדאמס, גיא הראל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אדאמס תחילה – יש להחתים את הגארד הנהדר כבר עכשיו לפני שייחטף

האדומים הבריקו עם ג'יילן אדאמס, וכדי שהגארד הנהדר לא ייחטף בקיץ על ידי קבוצות עשירות יותר, ההנהלה צריכה לפעול מהר ולהחתימו על חוזה חדש. במקביל, הלפרין צריך להסביר לשחקניו את משמעות המקום הראשון

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:11

אתחיל את הטור הנוכחי בווידוי קטן. בשלהי חודש אוגוסט האחרון, עת הוחתם שחקן אלמוני למדי מליגת הפיתוח האמריקאית שיועד לאייש את עמדת הקלע באדום, לא חסכתי ולו בטיפת ביקורת על הנהלת הקבוצה, שרק התווספה לקיטונות הביקורת על אופן בניית הסגל בשנים האחרונות. אותו שחקן אלמוני אגב, הפך לימים לשחקן הכי חשוב בהפועל ירושלים. אותו שחקן אלמוני – ג’יילן אדאמס. מפלצת בהתהוות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מעטים הבינו את גודל הפוטנציאל וסט היכולות הקיימות של הקומבו גארד האיכותי, ולבטח אף אחד לא שיער שאותו שחקן שהגיע על תקן גארד משלים יהפוך לשחקן הכי יציב והכי משמעותי במשחק ההתקפה הירושלמי (למרות החולשה נגד הפועל חיפה). היכולת האישית הגבוהה מתבטאת ביכולת קליעה נהדרת מקשת השלוש, שליטה מלאה בכדור, יכולות חדירה ושהייה באוויר מהגבוהות שהיו לקלעים בירושלים בעבר ואף באתלטיות שאינה מובנת מאליה. כבר עכשיו ניתן יהיה לשער כי השארת הגארד בקיץ תהפוך למשימה קשה ואולי בלתי אפשרית. לטעמי, יש להקדים תרופה למכה ולהציע לגארד, כבר בימים אלו, חוזה משודרג במיוחד (ואף ארוך טווח) עם אופציות יציאה לליגה הטובה בעולם וליורוליג (להוציא את מכבי ת”א בסעיף מיוחד בחוזה), בלבד.
אני מאמין שהבטחת הישארותו של שלד שחקנים טרם סוף עונת הכדורסל הנוכחית, תאפשר קבלת החלטות נכונה יותר לגבי העמדות הדורשות חיזוק, כמו למשל עמדה 5 – סנטר יוצר (אונוואקו? קיליה ג’ונס?) במהלך הקיץ וחתימת הסגל לקראת העונה הבאה כמה שיותר מוקדם.
פרט לאדאמס, לעניות דעתי יש להציע הארכת חוזה לאובסוהאן ולבריימו שיחד עם אריאל, גרשון ונועם דוברת יהוו את הבסיס לעונה הבאה. הירידה (הכמעט בטוחה) של ראשון לציון לליגה הלאומית תוכל אולי לסלול את הדרך להחתמת נתנאל ארצי, כשגם שון דאוסן נותר מאז ומעולם שם מעניין שיכול להיות חלק מהרוסטר האדום. נמשיך לעקוב בעניין.
אולם, לפני שמדברים על הארכות חוזה והחתמות שחקנים כאלו ואחרים, העונה עדיין רחוקה מלהסתיים. ההפסד המיותר ביום שני האחרון סיבך עוד יותר את צמרת טבלת ליגת העל. יותם הלפרין חייב להתייחס לכל משחק ליגה שנותר כאילו שמדובר במשחק נוקאאוט, בכדי להבטיח את סיום העונה הסדירה במקום הראשון. אחרי הכל – הפועל ירושלים בארנה היא קבוצה שונה בתכלית מהפועל ירושלים במגרש חוץ, מה גם שסיום הליגה במקום הראשון יסלול את הדרך ליתרון ביתיות לכל אורך שלבי הפלייאוף המתקרבים. בראות עיניי – טוב תעשה הנהלת המועדון אם תמשיך בחלוקת כרטיסים מבוקרת למשחקי בית ועזרה בארגון הסעות למשחקי חוץ, שכן לא פעם הדחיפה מצד היציע היא זו שגרמה להפועל ירושלים לנצח משחקים צמודים.
אסיים את הטור בפנייה לאותם אוהדים שלא מפסיקים לצעוק בגנות אדם אריאל. נכון, הפורוורד נמצא בנסיגה במשחקים האחרונים, אולם אין לשכוח את העובדה שמדובר בווינר, בשחקן שצריך לקחת את הזריקה המכריעה במשחקים צמודים ובאחד שביכולתו להתעורר ברגעים המכריעים למרות משחקים פושרים. אסור לשכוח שחווינו על בשרנו את קור הרוח של השחקן בלא מעט מקרים בעבר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר