הפועל ירושלים כדורסל, אוהדים (צילום: שרון בוקוב)
אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)

"אנחנו לא רוצים לאכזב, רוצים לנצח בשביל האוהדים"

כוננות שיא בהפועל לקראת משחק חצי הגמר הערב מול הפועל חולון: "רוצים לעלות לגמר, ובשביל זה נצטרך להיות במיטבנו"

פורסם בתאריך: 12.2.18 13:45

דריכות והתרגשות בצד האדום לקראת משחק חצי הגמר הערב (יד אליהו, 21:15) בין הפועל ירושלים להפועל חולון, כשהאדומים רוצים מאוד את הניצחון כדי להבטיח את המטרה ששמו ראשי הקבוצה למודי מאור – הגעה לגמר שייערך ביום חמישי הקרוב, 15.2.

במועדון מבינים כי מולם עומדת יריבה חזקה מאוד, שאמנם הפועל ניצחה במסגרת הליגה, אבל בטבלת הליגה היא נמצאת מעל הפועל. "חולון קבוצה חזקה, זה לא עוד משחק. מדובר במשחק פתוח מבחינת הסיכויים", אומר ל"כל העיר" גורם במועדון, "רוצים לעלות לגמר ובשביל זה נצטרך להיות במיטבנו. אנחנו לא רוצים לאכזב, רוצים לנצח בשביל האוהדים". מי שיגיע למשחק הוא בעלי הפועל אורי אלון שלא נוהג לפספס את המשחקים המכריעים של העונה. "אורי רוצה גמר וכולנו רוצים לעשות את זה ולהגיע ליום חמישי".

למרות שגלן רייס ג'וניור, כוכב הפועל חולון עושה ככל העולה על רוחו במשחקים ומנפק מספרים מדהימים, בהפועל דווקא לא חושבים שהוא זה שיכריע את ההתמודדות. "הוא יכול לקלוע 30 נקודות וחולון לא יעברו את ה-80", מציין הגורם ומוסיף, "יש לחולון המון כלים ואותם נצטרך לעצור ולהוריד. אם נצליח לעצור אותם על 80 נק' , אז נוכל לקחת את המשחק".

מי שלא בטוח יקבל את המשימה לעצור את רייס ולמרות שהוא כשיר זה טרנס קינזי. הסמול פורוורד נרשם למשחק, אבל בצוות המקצועי מתחבטים האם לשתפו למרות שהחלים מהפציעה בקרסול, זכר למשחק רבע גמר הגביע נגד הפועל ב"ש, ובנוסף החלים מהבצקת בעינו. הקבוצה ערכה הבוקר, שני, אימון קליעות ביד אליהו לקראת המשחק הערב ונראה שקינזי מתאמן באופן סדיר עם הקבוצה.

 

 

"קינזי לא שיחק חודש וחצי ולא בטוח שזה הזמן שהוא ישחק למרות שעקרונית הוא יוכל לשחק", אומרים במועדון, "אם היו לנו שישה זרים לא בטוח שהוא היה נרשם. אבל זה המצב, ואולי הוא יקבל משימות מסוימות ואולי גם לא ישותף כלל. זה נתון לשיקול הצוות המקצועי".

כך או כך, אלפי אוהדים אדומים ימלאו הערב את יציעי היכל מנורה, כאשר הערכה בקרב אנשי המועדון כי קרוב ל-5,000 אדומים יגיעו לתמוך בקבוצה – כמות האוהדים הגדולה ביותר מבין ארבע הקבוצות. "הקהל שלנו מגיע ותומך כל שנה אז בטח במשחק כזה", הוסיפו במועדון, "הם תמיד יודעים לקנות כרטיסים מכל מיני מקומות למרות שקיבלנו הקצאה נמוכה של כרטיסים. האוהדים שלנו ישלטו ביציע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר