הפועל ירושלים חוגגת (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)
הפועל ירושלים חוגגת (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

חגיגה בארנה: הפועל ירושלים בגמר הגביע – תפגוש את מכבי ראשון לציון ביום חמישי

הפועל ירושלים דרסה את הפועל חולון 77:91 בדרך לגמר 14 בתולדותיה. ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס הצטיינו. הגמר יתקיים בחמישי בארנה

פורסם בתאריך: 11.2.19 22:56

יום חמישי, 14.2, שעה 21:00 בארנה: הפועל ירושלים תנסה להניף את הגביע החמישי בתולדותיה, כשתפגוש בגמר גביע המדינה את מכבי ראשון לציון. זוהי השורה התחתונה של חגיגת חצאי הגמר סל שנערכה הערב בארנה במלחה.

חגיגה בארנה - אוהדים הפועל ירושלים חוגגים (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

חגיגה אדומה בארנה (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

את המשחק הערב סיימה הפועל ירושלים עם 77:91 גדול על הפועל חולון, בזכות ערב נהדר של ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס, שסחפו אותה לניצחון ולהופעה 14 בהיסטוריה בגמר גביע המדינה.



את הרבע הראשון סיימה הפועל ירושלים ביתרון 20:25, כשאת החבורה בשחור הוביל פלדין עם 2 שלשות גדולות. בתחילת הרבע השני חולון נצמדה להפועל ירושלים ואף עלתה ליתרון ראשון שלה במשחק, 27:28, אולם שם זה נגמר. החבורה של עודד קטש פשוט טרפה את המגרש עם יכולת אדירה של בראון ודאנקים מהדהדים של ג'וש אוונס, בדרך ל-38:48 בהפסקה. בראון סיים כקלע המוביל במחצית עם 11 נקודות, פלדין ואוונס הוסיפו 8 כ"א.

גיא פניני מעל תמיר בלאט (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

הרבע השלישי נמשך מהיכן שהסתיים הקודם, כשהפועל ירושלים פשוט שוטפת את המגרש ולא משאירה הרבה סיכוי לסגולים של דן שמיר – 40:58 להפועל 3 דקות בתוך הרבע. ההמשך נראה בדיוק אותו הדבר – חולון מבולבלת ומאבדת בסיטונות (9 איבודים בין הדקה ה-14 ל-25) ואילו האדומים נותנים הצגה לקהל עם דאנקים של טיישון תומאס ועוד מהלכים וירטואוזים של בראון. 58:75 להפועל ירושלים כשנותרו 10 דקות לסיום.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, על הפרקט כמובן, שכן ביציעים החגיגה של האדומים רק הלכה והתעצמה עם כל דקה שחלפה. האנרגיות היו בשיאם, האווירה נהדרת והתפאורה מושלמת, מה שמשאיר הרבה טעם של עוד לקראת משחק הגמר, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בארנה, מול מכבי ראשון לציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    בדיוק כמו בכל השנים הקודמות ..במשחקים החשובים הישראלים נעלמים..ושחקני החיזוק הם המצטיינים..זה לא יספיק נגד ראשון ואולי בגמר האליפות נגד מכבי תל אביב..בלט ושות חייבים להתעורר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר