שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)
שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

דעה | לשמור על צניעות: לקטמון אסור ליפול למלכודות בחלון ההעברות

תהליך הבנייה של קטמון בעיצומו, ובקבוצה חייבים להמשיך ולהאמין בו. לשי אהרון ואורי שרצקי אסור להתפתות להצעות לרכש שיגיעו בקרוב | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:58

הפגרה שנכפתה על הפועל קטמון מהווה הזדמנות טובה לעשות סיכום ביניים לעונה הזו. עונה, שעד כה, היא חלומית.הרי אם בקיץ האחרון היו אומרים למי מאנשי קטמון – ראשי המועדון, צוות מקצועי, אוהדים ושחקנים – שהמשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור ה-12 יהיה סוג של משחק עונה, סביר להניח שהם היו שולחים את אותו אדם להסתכלות פסיכיאטרית. אבל זה היה המצב, ובמשחק הזה קטמון הסתכלה למלאבסים בלבן של העיניים והראתה שהיא בהחלט יכולה להתמודד איתם בכבוד.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


12 מחזורים מפתיחת העונה ואפשר להגיד בירור שקטמון היא אחת המועמדות לעלייה. נכון, גם בעונה שעברה קטמון פתחה בסערה והיו גם מי שהכתירו אותה כעולה ודאית עד שזה התפוצץ לכולם בפרצוף, אבל הפעם יש תחושה אחרת באוויר.

התחושה הזו היא כנראה תוצר נלווה לכך שבקטמון אין העונה את הלחץ שהיה קיים בעונות האחרונות. התחושה הזו היא תולדה של כך שבקטמון לא הצהירו, לא דיברו ולא חשבו בכלל על עלייה. גם כיום, אחרי יכולת נהדרת ותוצאות מצוינות, בקטמון שומרים על צניעות ומשדרים שעלייה תהיה בונוס ענקי ואילו מאבק על העלייה עד הרגע האחרון יחשב בגדר "עונה מצלחת".

ראשי קטמון, בעיקר שי אהרון, הצליחו להרגיע בקיץ את המערכת ואת רף הציפיות שכנראה היה גדול מדי על המועדון. הסגל שנבנה, שמבוסס ברובו על שחקנים צעירים וכאלה שרוצים להוכיח את עצמם, צעק את הנמכת הציפיות הזו, אבל זה עשה רק טוב לקטמון כי כעת מדובר על סגל מגובש ללא שחקנים שחושבים או בטוחים שהם מעל לכולם.

בקטמון, כאמור, שומרים על צניעות ולא יוצאים בהכרזות בשלב זה. ועדיין – בסתר ליבם מייחלים אנשי המועדון למאבק עלייה שיסתיים בהפי הנד. לעשות את זה בלי שאף אחד ישים לב. זה די דומה לשיטה שבה פעם היו מתמודדים עם מכבי תל אביב בכדורסל, כשהיריבה הצנועה הרדימה את הענק הצהוב רק בשביל לעקוץ ברגע האחרון.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


כדי שהטוב הזה יימשך, בקטמון חייבים להיזהר מחלון ההעברות הקרוב. סביר להניח שסוכני שחקנים למיניהם כבר מעניינים את המועדון בשחקני רכש ש"יוכלו לתת דחיפה לחלומות העלייה". אבל לצוות המקצועי בראשות שי אהרון וגם לצוות הניהולי בראשות אורי שרצקי אסור להתפתות. הם צריכים לדחות מעליהם את אותם סוכנים בנימוס ובתקיפות. לא לתת לאותם אנשים להדביק להם כותרות באתרי הספורט השונים, וזאת כדי לשמור על הגיבוש והרעב של הסגל.

סביר להניח שגם הספונסרים המשפיעים בני סיוון ויוסי ליפקין יציעו ממון לחיזוק, כי ישנה הזדמנות, אבל גם את השניים הללו צריך לדחות. עם הרבה כבוד ונימוס, אבל עדיין לדחות.



למעשה, הפעולה היחידה שאותה קטמון צריכה לעשות בחלון ההעברות הקרוב היא לדאוג להשארתו של וילי אגאדה במועדון. רכש? אולי בקיץ.

אהרון ושרצקי חייבים להמשיך להאמין בדרך, להמשיך לתת את הבמה לשחקני הבית. עם קצת סבלנות, תהליך הבנייה שהם התחילו בו בקיץ האחרון יישא פרי. למזלם, גם האוהדים כבר מבינים את זה, השנה כבר אין את הלחץ ביציעים, וזה רק מוסיף ביטחון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר