אילוסטרציה רופא שיניים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏
אילוסטרציה רופא שיניים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏

מרפאות שיניים בירושלים ד"ר מרק עדה: רפואה פרטית במחירים אטרקטיביים

 פעמים רבות כשאנו זקוקים לרופא שיניים, עולות אצלנו חששות רבות בנוגע לאיכות הטיפול שנקבל והמחיר שאותו נצטרך לשלם. מרפאותיו של ד"ר מרק עדה משלבות בין שירות ברמה של מרפאה פרטית ומחירים של קופות החולים וכוללים צוות רופאי שיניים מקצועי אשר נבחר בקפידה ומורכב מהרופאים הטובים ביותר בתחומם

פורסם בתאריך: 26.11.19 13:53

רופא השיניים הוותיק בירושלים ד"ר מרק עדה הקים את מרפאתו הראשונה בשכונת רמות לפני כ-30 שנים, במטרה לאפשר ללקוחותיו לקבל רפואה פרטית ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים לכל כיס ודומים לאלו הנגבים על ידי קופות החולים. כך הוא חולל מהפכה בתחום הרפואה הפרטית והנגיש אותה עבור כל שכבות האוכלוסייה. כעת לאור הביקוש, פתח ד"ר עדה מרפאה נוספת בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים המשרתת ציבור מגוון של מבוגרים וילדים. עד היום טופלו במרפאותיו של ד"ר עדה אלפי לקוחות מרוצים, אשר רובם הגדול הפך לקהל לקוחות קבוע אשר פוקד את המרפאה כבר שנים רבות. ד"ר עדה מספר כי סוד ההצלחה טמון בשילוב של מקצועיות יחד עם יצירת אווירה משפחתית, נעימה ועוטפת: "כאשר לקוח מגיע אל אחת מהמרפאות שלנו הוא אף פעם לא נשאר אנונימי, אלא הופך באופן אוטומטי לחלק מהמשפחה שלנו. אנחנו זוכרים את שמו, את סוג הטיפולים שהוא עובר וזמינים עבורו בכל עת עבור כל דבר שיצטרך. חשוב לנו להתאים את הטיפול לרצונות הלקוח ויכולתו תוך הקשבה מתמדת ודו שיח. כיום יש לקוחות שאנו מטפלים בהם קרוב לשלושים שנים ומכירים את הסבא, הבן והנכד, זה מרגש מאוד".

מרפאותיו של ד"ר עדה הן רב-תחומיות, כך שמבוגרים וילדים יכולים לקבל במקום אחד את רוב סוגי הטיפולים, מבלי לחפש בכל פעם אחר מרפאה אחרת המתמחה בתחום הספציפי הדרוש. כלל הטיפולים במרפאות ניתנים על ידי צוות רופאי שיניים מקצועי אשר נבחר בקפידה ומורכב מהרופאים הטובים ביותר בתחומם.  במרפאותיו של ד"ר עדה ניתן למצוא מומחה לשתלים בעל וותק של מעל לעשר שנים, רופאה מצרפת המתמחה ביישור שיניים שהיא בעלת שם בתחום, רופאה מומחית בתחום החניכיים ועוד שלל רופאים המעניקים שירותים בתחומים שונים – שיקום הפה, הלבנת שיניים, טיפולי שורש, שימור הפה, טיפולים כלליים ועוד. בנוסף, במרפאותיו של עדה תמצאו מכשור מתקדם אשר נועד להקל על הלקוחות ולאפשר להם לקבל את כלל הטיפולים הדרושים להם תחת קורת גג אחת. במרפאה ישנו מכשיר סיטי פנורמי המאפשר לבצע צילומים מתקדמים בצורה מידית וחוסך מהלקוחות את הצורך לפנות אל מכוני צילום חיצוניים. באופן זה, ניתן לסייע ללקוחות המרפאה במהירות ומידיות ולחסוך להם זמן יקר.

כיום, מרפאותיו של ד"ר עדה מוגדרות כחצי–פרטיות, כיוון שהן עובדות עם כלל קופות החולים על מנת לאפשר מחירים נוחים לכל כיס. כמו כן, במרפאות ניתן לקבל שירותי עזרה ראשונה 24 שעות ביממה, ובאופן כללי לקבל מענה מהיר ואדיב בשעות פעילות המרפאה: "לרשות הלקוחות שלנו עומד צוות מזכירות מסור אשר זמין עבורם בשעות הפעילות. אנחנו מקבלים המון שבחים על עבודתן והן מאפשרות ללקוחות להרגיש ממש כמו בבית. בשתי המרפאות שלנו הערך שמוביל אותנו הוא שיחסי האנוש חשובים לא פחות מהשירות המקצועי, ולשמחתי גם הלקוחות מרגישים את זה".

להזמנת פגישת ייעוץ, קביעת תור ולקבלת פרטים ניתן לפנות אל אחת מהמרפאות של ד"ר מרק עדה באמצעות הפרטים הרשומים מטה.

 

המרפאה בשכונת רמות

כתובת: קהילת אונגוור 805, ירושלים

שעות פתיחה: יום ראשון עד יום חמישי: 9:00-20:00, יום שישי 9:00-12:00

טלפון: 02-5860810

 

המרפאה על יד התחנה המרכזית

כתובת: יפו 217, ירושלים

שעות פתיחה: יום ראשון עד יום חמישי: 9:00-20:00, יום שישי 9:00-12:00

טלפון: 02-5385596

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר