מגרש הפועל ירושלים בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)
מגרש הפועל ירושלים בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)

אורווה בקרית היובל: "אי אפשר לגדל ילדים במגרשים כאלה"

זרם המים למגרש בקרית היובל חודש, אך המשטח עדיין אינו ראוי לשימוש. דודו סאסי בתגובה: "הסיפור הוא עיריית ירושלים שלא עוזרת והגיחון שניתקו לנו את המים בגלל תשלומים על נזילות"

פורסם בתאריך: 18.10.17 18:21

השבוע, אחרי למעלה מחודשיים, חובר זרם המים למתחם האימונים של הפועל ירושלים בקרית היובל, אבל מצב המגרש מזכיר יותר אורווה או דיר חזירים, ובוודאי לא משהו שאפשר לשחק בו או עליו כדורגל.

הנושא הזה מטריד עד מאוד את האוהדים המעטים שעוד נשארו לקבוצה, אשר רובם זוכרים ימים טובים בהרבה – הן של מגרש האימונים והן של מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שהצמיחה עשרות שחקנים, אך כיום מצבה קשה לא פחות מאשר מצבו של המגרש בקרית היובל.

אחד מאותם אוהדים הוא דור ברזני, שעבר השבוע בקרית היובל וכשראה את מצב המגרש שיתף בפוסט נרגש בפייסבוק: "כאב לי לראות שכך נראה המגרש שאני ועוד אלפי ילדים גדלנו עליו… כואב ועצוב לראות איך הבית שלך פשוט נהרס לך מול העיניים, מבלי שאף אחד עושה דבר".


האורווה בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)

האורווה בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)


אברהם בן דוד (בנדה), משחקני העבר הגדולים של הפועל ירושלים וכיום מאמן באקדמיה של קטמון, כואב אף הוא את מצב המגרש ואת מצבה של מחלקת הנוער, שבה הוא אימן שנים רבות. "עצוב לי מאוד. 50 שנה לא הולכות ברגל. גדלתי על המגרש הזה, אימנתי שם בוגרים ונוער, זה כואב. יש לדעתי קשר ישיר בין מצבו של המגרש בקרית היובל לעובדה שקבוצת הנוער של המועדון נועלת את הטבלה".

ואכן, כפי שאומר בן דוד, קבוצת הנוער של הפועל – שאמורה להיות הפנים של המחלקה כולה – ואשר מדשדשת בליגה הלאומית לנוער כבר שנים ארוכות, נועלת כיום את הטבלה עם 0 נקודות וארבעה הפסדים.

אסי אלימלך, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער, אומר בשיחה עם "ספורט כל העיר": "כשנכנסתי לתפקיד נתתי הוראה שלא להתאמן במגרש בקרית היובל. אי אפשר לתת שם פס, אי אפשר לגדל ילדים על מגרשים כאלה. אבל חשוב לומר שהמגרש לא קשור למחלקת הנוער בכלל: אנחנו מקבלים מגרשים מהעירייה, בדיוק כמו שקורה עם הנוער של בית"ר נורדיה ושל הפועל קטמון".

אלימלך מתייחס גם למצב המקצועי של קבוצה הנוער ואומר: "יש הרבה בעיות. ההכנה לליגה לא היתה טובה וכעת אנחנו מנסים לשפר. כל האחריות היא עליי. בינתיים לא נרים ידיים: נמשיך לעבוד קשה, בתקווה לשיפור".

ומה אומרים ראשי הפועל? "נכון, עצוב שכבר חודשיים אין דשא בקרית היובל, אבל המגרש היה נראה כך בכל מקרה בתקופה הזאת, כשדשא הקיץ נגמר", טוען המנכ"ל דודו סאסי ומגלגל את האשמה על גורמים אחרים. "הסיפור הוא

עיריית ירושלים שלא עוזרת, והגיחון שניתקו לנו את המים בגלל תשלומים על נזילות. שילמנו לגיחון תחת מחאה 40 אלף שקל, ועוד 28 אלף בצ'ק דחוי לנובמבר, והמים חוברו. אם לא נלך על דשא סינטטי, נצא כמתוכנן לשזרועי חורף, ותוך חודש מגרש הדשא יהיה מוכן".


האורווה בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)

האורווה בקרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)


 

בצד המקצועי, הפועל השיגה בשישי שעבר את ניצחון הבכורה שלה בליגה א' צפון, נגד הפועל טירה החלשה (שאותה היא ניצחה כזכור גם בגביע המדינה), וטיפסה עד למקום העשירי.

היום, שישי, תשחק הפועל לראשונה העונה באצטדיון טדי – נגד מועדון ספורט חיפה רובי שפירא החזקה (14:00). "אם אנחנו רוצים להיות למעלה אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה בבית", אומר המאמן דויד מרטן.

ברובי שפירא משחק החלוץ אלון בוזורגי, שלא שוכח את התקופה שלו בהפועל בעונת 2013/14: "מרגש אותי לחזור לטדי. כאב לי כשהפועל ירדו ליגה, זה לא מגיע לא לקבוצה ולא לאוהדים שלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר