עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)
עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)

עו"ד ריקי אופק אבן צור: "אני מאוהבת בתחום המיסוי"

עו"ד ריקי אופק אבן צור, שמחזיקה במשרד בירושלים ובשלוחה תל אביבית, היא עורכת דין מובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין ופירוק חברות, והיא גם בוררת מטעם לשכת עורכי הדין. "אני עושה את המיטב על מנת לנצח בתיקים עבור הלקוחות שלי", היא אומרת, ויש לה קבלות

פורסם בתאריך: 23.9.22 00:23

20 שנה בקירוב שעו"ד ריקי אופק אבן צור עורכת דין מובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין ופירוק חברות, ומשמשת בוררת מטעם לשכת עורכי הדין.  לאחרונה התווספו למשרדה עורכי דין המתמחים בתחומי המקרקעין והנדל"ן ובענייני מיסוי במסגרת הגירושין.  משרדה הירושלמי ושלוחתו התל אביבית נחשבים למשרדים מובילים בתחום המיסוי, ולעו"ד אופק אבן צור התמחות בתחום במסגרת לימודי התואר השני. "זה תחום שאני מאוהבת בו", היא מסבירה בחיוך.

ברזומה של עו"ד אופק אבן צור מאות לקוחות מרוצים אותם היא מלווה כבר שנים רבות, בדגש על הפן האנושי והאישי. "אצלנו במשרד כל תיק נבנה על פי האסטרטגיה של הלקוח, ולכל תיק, שהוא עולם ומלואו, ניתנת תשומת לב", היא אומרת, "אני עושה את המיטב על מנת לנצח בתיקים עבור הלקוחות שלי".

צוות  משרדה מציע ללקוחותיו בארץ ובעולם ידע משפטי רב וניסיון מקצועי עשיר,  ודוגל במתן פתרונות יצירתיים ומהירים, תוך התאמה מדויקת לצורכי הלקוחות. לצד זה, לעו"ד אופק אבן צור יש פינה קבועה בשם ”מדברים על זה“, בתוכנית הנדל"ן בערוץ 14, שבה היא מייעצת בנושאי דיני המשפחה ונדל"ן.

מה מבדיל אותך ממשרדים אחרים?

"הייחודיות של משרדי, מעבר לפן המקצועי ולניסיון רב שנים, באה לידי ביטוי באופן החשיבה היצירתי שלי ושל עורכי הדין שעובדים עימי. כאשר מגיע אליי תיק חדש, ראשית אני מנסה להבין את מה שקורה בין בני הזוג, ללמוד על מערכת היחסים ביניהם ולהבין מיהן הנפשות הפועלות באותה סיטואציה. אין תיק אחד שדומה לשני. אמנם הכותרת היא אותה כותרת – גירושין, צוואות ועוד –  אלא שהשחקנים משתנים כל הזמן. לכן העבודה שלי אינה מסתיימת בידיעת החומר, הפסקאות והדינים אלא בצד האנושי ובהבנה שכל אחד יכול להיות בצד הזה בשלב כלשהו בחייו. המטרה שלי היא להבטיח תהליך בטוח ויעיל שיסתיים על הצד הטוב ביותר, וזאת לצד רגישות, אמפתיה ואנושיות".

כאשר יש ילדים באמצע, ההתנהלות משתנה?

"גירושין הם תהליך לא פשוט, הן עבור בני הזוג והן עבור הילדים שגם עליהם להתמודד עם פירוק המשפחה. לכן החשיבה על טובת הילדים היא בראש מעייננו, ואנו עושים הכל על מנת להקל עליהם בתהליך. כל הליך גירושין צריך להתבסס תחילה על כבוד הדדי, תוך חשיבה מתמדת על הילדים. פעמים רבות, כשזוג מחליט להתגרש, הילדים לא שותפים להחלטה זו, והמצב החדש פוגש אותם בהפתעה גמורה. לכן חשוב מאוד לשחרר, לא לריב על זוטות ולעשות את כל המאמצים האפשריים כדי לסיים את ההליך בפשרה ולא להגיע לבית המשפט".

 

 

עו"ד ריקי אופק אבן צור, נשואה  ואם לשני ילדים, בעלת תואר ראשון במשפטים L.L.B   מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, סיימה קורס הכשרת דירקטורים במכון מגיד, ושימשה בעבר באת כוחו של היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים באגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לענייני משפחה. כמו כן, היא חברה בארגון הבינלאומי . World Jurist Association  ,  דבר שמאפשר לה להתמודד עם תיקים שמשרדים אחרים אינם יכולים לקבל. וכך, מלבד הטיפול בתיקים הסטנדרטיים, היא מתמחה גם בטיפול בתיקי גירושין סבוכים ובמקרים של חטיפות ילדים, וזאת כחלק מהייחודיות של משרדה. פעמים רבות היא מעניקה שירותים ללקוחות המתגוררים בחו"ל או עלו ארצה וזקוקים לעורכת דין דוברת אנגלית המומחית בתחומה. בנוסף, היא מתמחה בתיקי גירושין שבהם אחד מבני הזוג הוא בעלים של חברה.

כבר בעודה נערה ידעה אופק אבן צור שתהיה עורכת דין. "ההשראה שלי באה מסדרות הטלוויזיה של עורכי דין ובתי משפט שהיו פופולריות מאוד, והציגו נשים הטוענות בבתי משפט ועושות צדק", היא נזכרת, ”אבי ז"ל נהג לומר לי כי אני בעלת יכולות ורבליות טובות וכי אני וכחנית, ולכן מקצוע זה  יכול להתאים לי".

אופק אבן צור נרשמה ללימודי משפטים בחיפה ולאחר ההתמחות עברה לירושלים: "עם פרישתי משירות המדינה פתחתי משרד עורכי דין. תחום עיסוק זה אינו פשוט, שלא פעם מדיר שינה מעיניי, כיוון שחשוב לי לפעול למען טובת הילדים, גם כאם וגם כאדם. חשוב לי לטפל בכל לקוח באופן אישי, ולכן אני לא לוקחת כל תיק, וזאת מתוך החשיבה שאני זו שאלווה את התיק מתחילתו ועד סופו. חשוב לי להכיר את הלקוחות שלי וליצור תחושת אמון וביטחון כדי להתמודד ביחד עם המצב הלא פשוט שהם נמצאים בו בצורה הטובה ביותר".


השלוחה בירושלים: רחוב דיסקין 9א', מגדל וולפסון.

השלוחה בתל אביב: רחוב הארבעה (מגדל המוזיאון).

טלפון: 02-5770095, נייד: 052-5399374. לאתר >>> 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר