מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)
מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

מעלית הזמן בירושלים: טכנולוגיות רב-חושיות, כסאות מתנועעים ומשקפי תלת-ממד

מעלית הזמן בירושלים - מסע סוחף אל ירושלים כפי שמעולם לא חוויתם. אבל לא רק ירושלים, אטרקציות מדהימות נוספות מחכות לכם: מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל. כל אלו בעזרת טכנולוגיות רב-חושיות, כסאות מתנועעים ומשקפי תלת-ממד

פורסם בתאריך: 19.8.19 14:49

להיות בבירה ולא להגיע לביקור במעלית הזמן בירושלים זה לגמרי פספוס. הביקור במקום יאפשר לכם לחוות את ירושלים כפי שמעולם לא חוויתם, באמצעות מופע מולטימדיה דו מימדי מרהיב המשלב צפייה בסרטים מרתקים תוך כדי תנועה בכסאות נעים . זוהי הזדמנות לצאת למסעות מדהימים אל עבר סודותיה של ירושלים, אל העבר, ההווה והעתיד של העיר.

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

במידה ועוד לא צפיתם בסרט הדגל של המקום "מסע במעלית הזמן" – עשו זאת במהרה. מדובר בסרט מרתק בו חיים טופול בדמותו של שלם ייקח אתכם אל מעמקי האדמה בירושלים ההיסטורית, שם תפגשו פנים אל פנים את שלמה, ירמיהו, צדקיהו, הורדוס ורבים אחרים שחיו ופעלו בעיר ותיחשפו ל- 3,000 שנות ההיסטוריה של העיר בצורה מרתקת ובאמצעים חדשניים הגורמים לצופים לחוש כאילו ירדו אל מעמקי ההיסטוריה שלה והפכו להיות חלק ממנה. סרט מרכזי נוסף הוא "אני ירושלים", בו תוכלו לקבל חוויה רב חושית ייחודית המשלבת שלל מראות, צלילים, ריחות ואנשים, אשר תחבר אתכם אל ירושלים של העבר, ההווה והעתיד.

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

מי שצפה כבר בסרטים המרתקים על ירושלים, יכול להגיע למייצג "מסע אל גוף האדם", אשר ייקח את הצופים למסע מרתק בתוך הגוף האנושי ויכיר אותו מבפנים באמצעות הדמיות תלת–ממדיות מרהיבות ומדויקות. סרט נוסף הוא "מסע ביקום" בו תוכלו לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום ותצאו למסע במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות.

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

מעלית הזמן (צילום: סיגל קליין)

סרטי מעלית הזמן מתאפיינים בעלילה מרתקת ובחוויה אינטראקטיבית אשר גורמת לצופים לחוש שהם נמצאים בתוך הסרט עצמו באמצעות במות נעות. האולם בו מוקרנים המיצגים כולל 250  מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות והסרטים מתאימים לכל גיל, לתיירים ולמשפחות. המיקום החדש של מעלית הזמן, בלב שדרות ממילא, מאפשר להמשיך לאחר מכן לטיול מהנה באחד מהמקומות היותר יפים בירושלים.

 

כתובת: יצחק קריב 6 שד' ממילא ירושלים

טלפון להזמנות: 02-6248381

אתר: www.time-elevator.co.i

פייסבוק: Time Elevator Jerusalem – מעלית הזמן בירושלים

שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-22:00 ובימי שישי  וערבי חג מ-10:00-14:00 סגור בשבתות וחג

הכניסה מותרת מגיל 5 / חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר