מרפאת מאוחדת (צילום: יח"צ)
מרפאת מאוחדת (צילום: יח"צ)

כשהרפואה עוברת לדיגיטל: ביקור רופא דרך הנייד או המחשב

בלי עמידה בתורים ובלי חיפוש חניה: בקופת חולים מאוחדת בירושלים השיקו שירות של ביקור רופא דיגיטלי - באמצעות הנייד או המחשב הנייח

פורסם בתאריך: 4.9.19 20:00

המהלך למעבר רפואת בית עובר שלב – בקופת חולים מאוחדת השיקו לאחרונה אפשרות של ביקור רופא דרך הנייד או המחשב – "ביקור רופא דיגיטלי". באמצעות השירות ניתן לקבוע תור דיגיטלי לרופא/ת משפחה, רופאי ילדים ורופאי עור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במאוחדת מסבירים כי "במהלך הביקור הדיגיטלי יעמוד התיק הרפואי האישי של אותו מטופל לרשות הרופא המכיר אותו, שיעדכן און ליין על האבחנות וההמלצות הרפואיות מהביקור הנוכחי. בחלק מהמקרים יהוו הביקורים הדיגיטליים את המשך הטיפול לבדיקה הפיזית שהמטופל נדרש אליה בביקור הראשון אצל הרופא. ביקור הרופא הדיגיטלי של מאוחדת יביא לחסכון משמעותי בזמן, יהפוך את הרפואה לנגישה וזמינה במיוחד עם חווית שירות ייחודית, ייעל את ההליך הרפואי ויפחית משמעותית את זמני ההמתנה במרפאות. השירות הינו חלק ממהפכה הרפואה ההיברידית של מאוחדת".

כמו כן הביקור הדיגיטלי ירחיב את אפשרויות המעקב הרפואי של הרופא או הרופאה אחר קצב החלמת המטופלים. "כך לדוגמא ניתן יהיה לעקוב מקרוב אחרי מצב הגרון אחרי מספר ימים של מחלה, קצב החלמת פצע /מכה ביד או ברגל וכדומה וזאת דרך שיחת וידיאו מהבית בין החולה לרופא מבלי להגיע למרפאה. השירות יהיה ללא תשלום".

ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל רפואה של קופת חולים מאוחדת מציין כי "הביקור הדיגיטלי יחבר את כל היתרונות הדיגיטליים עם התיק הרפואי האישי ועם הרופא האישי של המטופל, כחלק ממערך כולל של טיפול. יש מטופלים שיבצעו את הביקור במרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זו ההיברידיות במיטבה".


ד"ר יובל וייס, מנהל מחוז ירושלים, קופת חולים מאוחדת (צילום: באדיבות קופת חולים מאוחדת)

ד"ר יובל וייס, מנהל מחוז ירושלים, קופת חולים מאוחדת (צילום: באדיבות קופת חולים מאוחדת)


ד"ר יובל וייס, מנהל מחוז ירושלים קופת חולים מאוחדת, מוסיף: "הרפואה ההיברידית של מאוחדת היא מהפכה בתחום הנגישות של מתן השירות הרפואי תוך התאמה לקצב ולאורחות החיים של המאה ה-21 ושמירה על רצף הטיפול מול רופא המשפחה/ילדים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר