זול פעמי: כל מה שאתם צריכים לבית (צילום: זול פעמי)
זול פעמי: כל מה שאתם צריכים לבית (צילום: זול פעמי)

זול פעמי: כל מה שאתם צריכים לבית

מחפשים קישוטים לבית? צריכים כלי הגשה וכלים למטבח? ביקור בזול פעמי יבטיח שתמצאו את כל מה שאתם צריכים ועוד

פורסם בתאריך: 24.9.19 10:30

זול פעמי

אתם מכירים את התרחיש הבא: אתם מסתובבים בבית, מחפשים איזה כלי בישול למתכון חדש שהורדתם מהאינטרנט או שאתם סתם מסתכלים על איזו שידה או מדף ומרגישים שמשהו חסר שם – פריט חדש שיכניס רוח חדשה לבית.

אם פעם הייתם צריכים לעבור חנות-חנות ולבצע השלמות מוצרים, היום הסיפור אחר לגמרי, ובמקום לחפש במיליון ואחד מקומות, עומדות לשירותכם חנויות ייעודיות שמכילות הכל – ואנחנו מתכוונים לה-כ-ל.

אפשר למצוא בחנות הכל (צילום: זול פעמי)

אפשר למצוא בחנות הכל (צילום: זול פעמי)

"זול פעמי" היא אחת מאותן החנויות שיבטיחו שתכנסו עם רשימת קניות של 5 מוצרים ותצאו עם 6, פשוט כי היא מציעה את כל מה שאתם רוצים לבית, וגם מה שלא ידעתם בכלל שאתם רוצים.

החנות היא ממלכה מפוארת, משובצת מוצרים ופריטים לבית ומטרתה העיקרית הוא להבטיח כי "זול פעמי" תהיה החנות היחידה שאליה תצטרכו להגיע בזמן שאתם מארגנים אירוע, ארוחה, או סתם רוצים להכניס קצת עיצוב חדש לבית.

"זול פעמי" הוקמה ב-2008 כחנות למוצרי חד פעמי ואירועים. הסניף הראשון שלה, בעפולה, קיבל תגובות כלכך טובות וזכה להצלחה כה מסחררת, שמהר מאוד החליטו בעלי החנות לפתוח סניפים נוספים של הרשת וכיום היא עומדת בגאווה עם 15 סניפים בכל רחבי הארץ.

מאז הוקמה החנות הראשונה התווספו אליה עוד ועוד מחלקות ועוד אלפי מוצרים וכיום היא מייצגת את אחת מחנויות ה-One stop shop המצליחות והמרשימות ביותר בארץ. היא מציעה מגוון מוצרים אדיר, הכולל אלפי מוצרים שונים, ומחלקות שונות כגון מחלקת חד פעמי, כלי בית, כלי הגשה, כלים למטבח, אריזות, מוצרים לאירועים (ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד), בלונים וקישוטים, מוצרי אפיה, מוצרים מתכלים (מגוון גדול), עיצובי שולחן ועוד כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו, וגם מה שלא.

מגוון קטגוריות (צילום: זול פעמי)

מגוון קטגוריות (צילום: זול פעמי)

"אצלנו המוצר הוא חד פעמי, אך חווית הקניה היא רב פעמית", משתף דורון, מנהל הרשת. "אנחנו דואגים להביא לכל החנויות שלנו כל מוצר שאפשר לחשוב עליו ושייתכן שמישהו יצטרך אותו. יש לנו קו מוצרים שמכיל לא פחות מ-20 אלף מוצרים שונים, במטרה שלא יקרה מצב שנכנס לכאן לקוח וחוזר הביתה בידיים ריקות. פה כולם יכולים למצוא פתרון לכל מה שהם צריכים".

רגע לפני שאתם יוצאים לכיוון החנות נספר ש"זול פעמי" מציעה כרטיס מועדון חינם שעליו 5% הנחה לכל חבר בעת כל קניה. נוסף על כך תוכלו למצוא במקום גם שלל מבצעים והנחות שיבטיחו לעזור לכם עם מסע הקניות ועדיין להבטיח שתחזרו הביתה מבלי שגיהצתם את האשראי למוות.

אם אתם מחפשים חנות מפנקת שבה יש הכל מהכל, שירות מעולה ומלא הפתעות והנחות, "זול פעמי" היא המקום בשבילכם.

כתובת: דרך בית לחם 142, תלפיות ירושלים
טלפון: 02-5673322

שעות פעילות:
א-ה: 21:00-09:00
ו': 14:00-09:00
ש': החנות נפתחת חצי שעה לאחר צאת שבת

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

מלא הפתעות והנחות (צילום: זול פעמי)

מלא הפתעות והנחות (צילום: זול פעמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר