ניר קלינגר, אור אינברום (צילומים: ניר קידר)
ניר קלינגר, אור אינברום (צילומים: ניר קידר)

דעה | קרב האקסים: קלינגר, אינברום ובוזגלו, אם ישחק, ישמחו לנצח את בית"ר

בראשון, בית"ר מתארחת בבלומפילד אצל הפועל תל אביב עם האקסים, שרוצים להוכיח למשה חוגג שאסור היה לו לוותר עליהם | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.11.19 17:47

משחק נגד הפועל תל אביב אחרי פגרה בת שלושה שבועות זה כמו לשבור את צום יום הכיפורים עם סטייק פילה משובח. בית"ר יצאה לפגרה אחרי הפסד כואב למכבי חיפה, הפסד שבא אחרי תקופה טובה של המועדון. הפועל תל אביב חידשה את פניה עם משה סיני כמנג'ר ועל הקווים מיודענו ניר קלינגר.

על היריבות ההיסטורית ארוכת השנים בין 2 המועדונים כתבתי לכם בשבוע שעבר, הפעם ננחת בהווה ולפחות בצד האדום של הסיפור, הוא איך נאמר זאת בלשון עדינה, לא משהו.

הפועל מגיעה למשחק אחרי ניצחון דחוק בקרית שמונה ועם רצון אדיר של שני שחקני בית"ר אשתקד, מאור בוזגלו ואור אינברום, להוכיח לאקסית מה היא הפסידה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בוזגלו, יש לציין, בספק למשחק עקב חשש למחלת הנשיקה אך אם יעלה לשחק וודאי ירצה להוכיח לבית"ר כי ההחלטה שלה לא לצאת מגדרה כדי להשאיר אותו היתה שגויה.

בצד של בית"ר – אור זהבי ייעדר עקב פציעה בידו ואת מרכז ההגנה יאיישו טל בן חיים ודיוגו ורדאסקה. בהתקפה יהיה מעניין לראות האם גדי קינדה יהיה כשיר וישוב להרכב לאחר שהיה מוצהב נגד מכבי חיפה והאם פרדי פלומיין, שמכיוונו הגיעו הצהרות על רצינות ופתיחת דף חדש בזמן הפגרה, יזכה לאמונו של רוני לוי ויפתח בהרכב.

מבחינה מקצועית, בית"ר של השנה עולה על הפועל תל אביב כמעט בכל הפרמטרים. בית"ר כבשה יותר מהפועל וספגה פחות, היא מאיימת יותר על השער ולמסגרת, מחלצת יותר, מאבדת פחות, מוסרת יותר מסירות מפתח והדבר בא לידי ביטוי בפער 6 הנקודות שיש בין הקבוצות ערב המשחק.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


גם במפגש שכבר היה בין הקבוצות העונה בגביע הטוטו הפגינה בית"ר עליונות, מחצית ראשונה מצוינת שהסתיימה רק בשער אחד של מקסים גרצ'קין שהספיק לניצחון. אבל בית"ר של אז, עם מיכאל אוחנה עדיין כשיר ובריא, היא כבר לא אותה בית"ר וגם הפועל צירפה מספר שחקנים.

על הנייר בית"ר קבוצה טובה יותר, אך משחקי העבר בין הקבוצות הוכיחו כי לא מעט פעמים פערי הרמות לא באו לידי ביטוי. תזכורת אחת רעה וכואבת לכך היא מעונת 2007/08, בית"ר של יצחק שום הגיעה לבלומפילד במשחק שעשוי היה להבטיח לה אליפות בביתה של היריבה השנואה ועל הדרך לקרב את הפועל של גוטמן ואבוקסיס לליגה הלאומית. המשחק הזה זכור עד היום לאוהדי בית"ר כ"משחק המנגלים" הידוע לשמצה – זכר לעל האש שעשו חלק מאוהדי בית"ר על המדשאות מחוץ לבלומפילד כאילו מה שנותר זה רק לבוא, להחתים כרטיס ולקחת 3 נקודות.



בית"ר אכן הובילה משער נהדר של זנדברג אך חטפה 3 סטירות מצלצלות שהשאירו את האוהדים שבעים מבשר אך ללא נקודות.

יהיה מעניין לראות את דו קרב המוחות בין שני המאמנים הוותיקים, רוני לוי מצד אחד וניר קלינגר מהצד השני. קלינגר, שכשל בעונה שעברה בניסיון להעפיל עם בית"ר לפלייאוף העליון, בוודאי ירצה להוכיח למשה חוגג כי היה ראוי לתת לו צ'אנס נוסף. רוני לוי שכבר הוביל את בית"ר לניצחון על הפועל בגביע הטוטו ירצה לסמן עוד וי שיוסיף לו נקודות זכות אצל הקהל, שתמיד מוכן למחול על כל מיני הפסדים כאלה ואחרים אחרי ניצחון מתוק במיוחד על הפועל.

אז יש לנו רעב בשני הצדדים, בטח אחרי פגרה, יש לנו את בלומפילד המחודש לאחר כמה שנים של משחקים בין הקבוצות במושבה ובנתניה, את הבשר ישאירו לפעם אחרת, ביום ראשון כולם רוצים רק את הנקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר