יציעים ריקים בטדי, מוני ברוש (צילומים: אורן בן-חקון)
יציעים ריקים בטדי, מוני ברוש (צילומים: אורן בן-חקון)

דעה | איזה שקט יש בטדי – מדוע אין קהל במשחקי הבית של בית"ר?

בעיות הנגישות, הפקקים והחניה סביב אצטדיון טדי ידועות ומוכרות, גם החורף הירושלמי לא עוזר - ובכל זאת, כך ניתן יהיה להחזיר את האוהדים ליציע | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.1.20 13:55

ביום שני האחרון, במשחק של בית"ר נגד מכבי נתניה באצטדיון טדי, נכחו כ-6,000 גיבורים שלא נתנו לאחד הימים הקרים בשנה, לגג הדולף או לרוחות ירושלמיות חזקות להרחיק אותם מאהבת נפשם.

6,000 לוחמי חורף, שהוכיחו שעבורם המילים ״גם בקור מקפיא או במדבר לוהט״ הם לא בגדר מס שפתיים אלא דרך חיים. הבעיה שאלו היו רק 6,000 אמיצים, באצטדיון שיכול להכיל 33 אלף אוהדים. טיפה בים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אז מדוע הקהל של בית״ר לא מגיע לטדי? לשאלה הזאת שעולה שוב ושוב בישיבות הנהלה, עם העירייה או בלעדיה, יש כמה וכמה תשובות:

ראשית, טדי הוא אחד האצטדיונים הכי פחות נגישים בארץ – פקוק לכיוונו וחסר חנייה בסביבתו. את הבעיה הזאת עמלים בימים אלה במרץ בעיריית ירושלים לפתור.

שנית, להגיע לירושלים בתחבורה ציבורית זאת לא משימה פשוטה. עבור אוהדי בית״ר שאינם ירושלמים ולא מגיעים ברכב פרטי, מדובר במסע של כמה שעות אפילו אם הם יוצאים מהמרכז. בשעה טובה הרכבת מתל אביב לירושלים עובדת, בעתיד הרכבת הקלה תגיע עד לטדי וגם כמה קווים של אגד מגיעים מהמרכזית עד לאצטדיון. בינתיים, ראשי בית"ר חייבים לדאוג לתגבור של רכבות לאחר המשחקים כדי שאנשים יוכלו לחזור הביתה.

עוד פתרון שאני חושב שהוא ישים, פשוט ומשפיע – ההנהלה תמנה אוהד מטעמה בכל עיר שבה יש לנו יצוג מכובד (באר שבע, שדרות, נהריה, קריות, טבריה ועוד עשרות ערים/ישובים), אותו אוהד יהיה אחראי על הסעה (הלוך-חזור) שתצא מעיר מגוריהם בסבסוד של המועדון ובהשתתפות עצמית של הנוסעים. זה יאפשר לאוהדים שמגיעים מרחוק לוותר על כאב הראש שכרוך בפקקים ובחיפושי החניה ובעלות סמלית.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


בינתיים, למרות מיעוט הקהל, בית"ר ממשיכה להפגין כדורגל טוב כמעט בכל משחק. כל הכבוד לרוני לוי שסחט את הלימון עד הסוף. למרות שבוע בעייתי וסגל קצר – המאמן צבר 4 נקודות ועלה שלב בגביע.

סוגיית עזיבתו של גדי קינדה עדיין מרחפת, אבל בלי קשר לעזיבה האפשרית שלו – בית"ר חייבת להתחזק בלפחות שניים-שלושה שחקנים. למה? כי השמיכה השנה מאוד קצרה – כשהראש מכוסה הרגליים מתקררות וכן ההיפך.

השבוע הזה חימם לי, ולבטח לעוד רבים, את הלב בשל שיתופם של תוצרי מחלקת הנוער. היה כיף לראות את אביאל זרגרי משחק 90 דקות בגביע המדינה ואת רוי דוגה עולה להופעת בכורה בבוגרים. אשמח מאוד אם זאת תהיה הפילוסופיה של המועדון לטווח ארוך.



יחד עם זאת, זה לא תחליף לשחקני רכש שצריכים להגיע. מכיוון שינואר הוא חודש קשה מאוד לרכישת שחקנים איכותיים או שוברי שוויון, אני חושב שגם ״סותמי חורים״ דוגמת חן עזרא יכולים לעזור לסגל הקצר שלנו, עוד שחקן שיוריד קצת עומס, עוד חילוף לגיטימי לליגת העל.

מנגד, אם משה חוגג יחליט שהוא הולך לכיוון ״סיום עונה פיננסית״ דווקא שאנחנו ממוקמים במקום השלישי, שהאליפות עדיין בהישג יד ושאנחנו רחוקים רק שלושה משחקים מגביע המדינה – זה ישדר הססנות ולוזריות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר