ראש העיר משה ליאון בזירת הפיגוע במתחם התחנה (צילום: טל נתנאל-נוריאל)
ראש העיר משה ליאון בזירת הפיגוע במתחם התחנה (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

ראש העיר ליאון בזירת פיגוע הדריסה הקשה במתחם התחנה: "יש לחזור לשגרה בעיר שלנו"

יממה לאחר פיגוע הדריסה הקשה של לוחמי גולני - ראש העיר הגיע למתחם התחנה. ליאון ל"כל העיר": "בעלי העסקים עובדים, אנשים באים לבלות ולהנות מהמקום הנפלא הזה"

פורסם בתאריך: 6.2.20 15:17

כיממה לאחר פיגוע הדריסה הקשה סמוך למתחם התחנה בירושלים – ראש העיר משה ליאון הגיע לפני שעה קלה לאזור הבילויים יחד עם מנכ"ל העירייה איציק לארי ויועץ ראש העיר עופר איובי. ליאון ערך סיור בזירת הפיגוע וסייר במתחם התחנה, שמאגד בתוכו שורת בתי עסק – בתי קפה ומסעדות, והינו לרוב שוקק חיים.

ראש העיר ליאון אמר ל"כל העיר" בין השאר כי "בהחלט כמו כל יום רגיל, הכל שקט, הכל רגוע. בעלי עסקים עובדים, אנשים באים לבתי קפה לבלות ולהנות מהמקום הנפלא הזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



"אני רוצה לשלוח מכאן ברכת רפואה שלמה לפצועים שנותרו בבתי החולים", הוסיף ראש העיר ליאון, "שגם הם ייצאו כמה שיותר מהר, ולחזור לשגרה היפה כל כך בעיר שלנו".



כפי שפורסם מוקדם יותר – פיגוע הדריסה הקשה התרחש בסביבות השעה 1:45 לפנות בוקר. מחבל פגע ב-12 חיילי צה"ל – לוחמי גולני, אחד מהם במצב קשה, חייל נוסף במצב בינוני וכל השאר נפגעו באורח קל. חמישה מהפצועים שטופלו בהדסה הר הצופים ועין כרם כבר שוחררו לבתיהם. 4 פצועים נוספים שוחררו משערי צדק. מצבו של הפצוע הקשה, שנותח במהלך הלילה, קשה והוא מורדם ומונשם.

מתחקיר ראשוני בשטח של הפיגוע עולה כי מדובר בחיילים שהתגייסו לגולני בחודש נובמבר האחרון – הם השתתפו בטקס השבעה בכותל המערבי והיו בדרכם למתחם התחנה. לאחר תשאול של כמה חיילים, שנפצעו קל בפיגוע, עולה כי המחבל הפתיע אותם מאחור. נהג הרכב הדורס נסע במהירות לכיוונם בעת שהחיילים צעדו בכיכר רמז. עוד עולה מהתחקיר הראשוני כי החיילים לא הגיבו בירי בזמן האירוע. המפקדים טענו כי החיילים התגייסו רק לאחרונה והם לא מורגלים בתרחישים מסוג זה.

במתחם התחנה מסרו מוקדם יותר ל"כל העיר" כי ""מתחם התחנה הראשונה מאחל החלמה מהירה לחיילים הפצועים ומקווה לשמוע בשורות טובות כמו כל תושבי ירושלים. המתחם ימשיך בשגרה ולא ייתן לטרור להכניע את חיי הפנאי והתרבות של תושבי ירושלים ומחוצה לה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר