שוטרים במאה שערים השבוע, אכיפת הסגר על בני ברק (צילומים: דוברות המשטרה, מגד גוזני)
שוטרים במאה שערים השבוע, אכיפת הסגר על בני ברק (צילומים: דוברות המשטרה, מגד גוזני)

היציאות והכניסות לירושלים ייחסמו, סגר יוטל על 16 שכונות ברחבי העיר

הבוקר, שלישי, צפויה ממשלת ישראל להתכנס ולהחליט על אישור המגבלות החדשות למלחמה בהתפשטות הקורונה. על פי הצעת ההחלטה - החל מהשעה 16:00 ייחסמו הכניסות והיציאות מהעיר ועל תושבי 16 שכונות ייאסר לצאת מתחומן

פורסם בתאריך: 7.4.20 09:09

לקראת עוצר מלא בליל הסדר: ממשלת ישראל צפויה לאשר הבוקר (שלישי, 7.4) את ההחלטה להחמיר את מגבלות התנועה החל מהיום בשעה 16:00 ועד להטלת עוצר מלא שעות ספורות לפני ליל הסדר.

על פי הצעת ההחלטה, שתעלה לאישור הממשלה בישיבה טלפונית שתחל בשעה 10:00, החל מהשעה 16:00 תיאסר תנועה בין עירונית, כשהמשמעות היא שהכניסות והיציאות לירושלים ייחסמו. כמו כן, תנועת התחבורה הציבורית תופסק לחלוטין למעט מוניות עד ליום ראשון בבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הצעת ההחלטה שתובא לאישור הממשלה מחריגה מספר שכונות בירושלים – כאשר על 16 שכונות, שיחולקו לארבעה אזורים, יוטל למעשה סגר מלא ותושביהן לא יוכלו לצאת מהשטח של אותו אזור. מדובר בשכונות הר נוף, גבעת שאול וקרית משה (אזור א'), בית וגן וגבעת מרדכי (אזור ב'), רמות ורמת שלמה (אזור ג'), סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, מאה שערים, גאולה, זכרון משה, מקור ברוך, רוממה והשכונות הצפוניות (אזור ד').

תושבי שאר השכונות בירושלים יוכלו לנוע בחופשיות בתחום השיפוט של העיר, למעט כניסה לשכונות המוגבלות.

בהצעת ההחלטה נכתב כי החל מהיום, שלישי, בשעה 16:00 ועד למוצ"ש בשעה 20:00 "לא יוכל אדם להצטייד במזון, תרופות ומוצרים חיוניים וקבלת שירותים חיוניים, אלא ביישוב מגוריו".

התקנות לשעת חירום יוחמרו, כאמור, לפני ליל הסדר. בהצעה שתובא לאישור הממשלה מצוין כי החל מיום רביעי בשעה 14:00 ועד ליום חמישי (יום החג עצמו) בשעה 7:00 תיאסר לחלוטין היציאה מהבתים.

כזכור, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", להחרגה של שכונות שונות בירושלים מהצעות ההחלטה ישנה התנגדות בשכונות מסוימות. כך למשל, בשכונת רמות נרשמה התנגדות נחרצת להטלת סגר על השכונה, ובמינהל הקהילתי אף איימו בהגשת בג"ץ נגד ההחלטה. ממינהל קהילתי רמות אלון נמסר ל"כל העיר": "אנו מוחים על ההחלטה להטיל סגר כולל על רמות אלון, השכונה הגדולה בירושלים, עם כ-57,000 תושבים, ובה תושבים ממגוון מגזרים. בהיעדר נתונים עדכניים על מספרי חולים בשכונות העיר השונות, לא ניתן להבין מהו הרציונל שהביא להחלטה התמוהה על הטלת סגר כולל על כל השכונה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נולי

    אני מתביישת שאני גרה בשכונה כזאת עם אנשים שלא נשמעים להוראות מדובר באנשים טובים אבל איך להגיד לא הכי מודעים/ חכמים פשוט בורים ומאמינים באמונות תפלות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר