העיר העתיקה (צילום: אמיל סלמן)
העיר העתיקה (צילום: אמיל סלמן)

התיירות הקורסת בירושלים – הוקמה ועדה עירונית לשיקום הענף

4 מיליון תיירים מבקרים בירושלים מדי שנה - משבר הקורונה הוביל למכה אנושה לענף התיירות בעיר. כעת, ועדה עירונית מיוחדת, שבראשה תעמוד המשנה לראש העיר פלר חסן נחום, תפעל לגיבוש תוכנית יציאה מהמשבר

פורסם בתאריך: 30.4.20 08:15

אסטרטגיית יציאה ממשבר התיירות – ראש העיר משה ליאון החליט על הקמת ועדת תיירות שתבחן כיצד ירושלים יכולה לשקם את הענף הראשון שנפגע עם התפרצות הקורונה.

ירושלים, כידוע, היא אחת הערים המתויירות בעולם – מדי שנה מגיעים לעיר 4 מיליון תיירים מרחבי העולם, המהווים כ-80 אחוזים מהתיירות בעיר, ותיירות הפנים מהווה 20 אחוזים מכלל התיירים שפוקדים את העיר. בעקבות משבר הקורונה העולמי, הענף שנפגע באופן המשמעותי ביותר הוא ענף התיירות. מדובר באלפי עובדים ברחבי העיר שנותרו ללא פרנסה, ביניהם בתי המלון, מורי הדרך וחברות קבוצות תיירות, נהגי המוניות שעיקר הפרנסה שלהם היא מתיירים, אטרקציות תיירותיות ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בראש ועדת התיירות תעמוד המשנה לראש העיר פלר חסן נחום (ירושלים תצליח). "ירושלים היא עיר מיוחדת שחשובה לכל הדתות המונותאיסטיות והתיירות מהווה עוגן מרכזי בכלכלה הירושלמית. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים בתחום, לרבות הרשות.לפיתוח ירושלים, התאחדות בתי המלון, מורי הדרך והגורמים המקצועיים על מנת לגבש תוכנית כוללת לשנים הקרובות", מוסרת חסן נחום. "אני מודה לראש העיר משה ליאון על האמון בהובלת ענף התיירות בתקופה המאתגרת".


פלר חסן-נחום (צילום: נעם פיינר)

פלר חסן-נחום (צילום: נעם פיינר)


ראש העיר משה ליאון מוסיף ומדגיש כי "ענף התיירות הוא מקור הכנסה משמעותי לעיר ולתושביה ובכוונתנו לשקם את הפגיעה הקשה אותה ספג בעקבות משבר הקורונה העולמי והפסקת הטיסות. בשבועות הקרובים נעבוד יחד עם נציגי בתי המלון על תכנית יציאה אולטימטיבית של הענף מהמשבר. אני מברך את פלר ובטוח שהיא תעשה עבודתה נאמנה ובאופן מקצועי ואחראי. עיריית ירושלים תשקיע ככל שביכולתה למען שיקום הענף".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כך הפוליטיקה החריבה עיר

    תגידו תודה לחרדים במאה שערים ובשאר השכונות החרדיות שציפצפו על ההנחיות והמשיכו להצטופף בבתי הכנסת, ברחובות, בקניות, בלוויות, בחתונות ובמקוואות – להידבק ולהדביק במרץ. תודה נוספת לחרדים, שתוקפים באבנים ובמוטות ברזל את כוחות הביטחון שבאים לסייע להם במצרכים, ולהעביר חולים לבתי חולים ולמלונות, על מנת לעצור את ההדבקה המשתוללת בשכונותיהם. ותודה מיוחדת למשה ליאון, שבגלל שיקולים פוליטים, והתרפסותו בפני החרדים, מסרב למנוע מעבר מהשכונות החרדיות לשכונות האחרות, ובכך תורם תרומה גדולה להתפשטות הקורונה ברחבי ירושלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר