גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

גני הילדים בירושלים ייפתחו בכפוף למגבלות הקורונה

אחרי השבתה של כחודשיים בשל משבר הקורונה - ביום ראשון ייפתחו מחדש גני הילדים בירושלים. כמה ימים נשארים בבית וכיצד יחולקו הילדים? המדריך המלא

פורסם בתאריך: 9.5.20 18:51

מחר, ראשון, 10.5, ייפתחו מחדש גני הילדים ברחבי ירושלים, בכפוף למגבלות הקורונה. גני הילדים יפעלו בין השעות 8:00 ל-14:00.

לפי המתווה שאישרה הממשלה – הגן יחולק לשתי קבוצות שוות, עד 18 ילדים בכל קבוצה, כאשר כל אחת מהן תגיע לגן לשלושה ימים ברוטציה. לפי התוכנית ילדי הקבוצה הראשונה יגיעו בימים ראשון, שני ושלישי וילדי הקבוצה השנייה יגיעו בימים רביעי, חמישי ושישי, כאשר תתבצע רוטציה בין ימים שלישי ושישי.

הקבוצה שתלמד בגן תחולק גם היא לשתי קבוצות משנה קטנות וקבועות, ופעילות כל קבוצה תתבצע במרחבים נפרדים בגן ובחצר. צוות הגן יעבור בין קבוצות המשנה, תוך הקפדה על כללי ההיגיינה, בדגש על שטיפת ידיים לפני כל מעבר. המפגשים יערכו כאשר הילדים יושבים רחוק אחד מהשני ככל שניתן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ומה בנוגע לצהרונים? בעיריית ירושלים מציינים כי צהרוני ניצנים ייפתחו עד סוף שבוע הקרוב. "עיריית ירושלים מביאה לידיעת ציבור ההורים כי צהרוני ניצנים יחזרו לפעול עד סופשבוע הבא במתכונת מלאה (16:00-13:00), חמישה ימים בשבוע בצמוד למסגרות הבוקר גם בבתי הספר היסודיים וגם בגני הילדים", נמסר מעיריית ירושלים. "צהרוני ניצנים פועלים מראש בקבוצות למידה קטנות ועל כן הפעלתם מתאפשרת".

מה לגבי הפסקת האוכל בגן? לפי מתווה משרד החינוך הילדים התבקשו להביא עימם את ארוחת הבוקר מהבית, לא תתקים הזנה משותפת. הילדים יאכלו כשהם יושבים בשולחנות נפרדים זה מזה, תוך הקפדה על מרחק של 2 מטרים ביניהם. מודגש במתווה כי צוות הגן יקפיד על כללי ההיגיינה בדגש על שטיפת ידיים לפני ואחרי הארוחה. הילדים יהיו חייבים להגיע עם בקבוק מים אישי.

הילדים יהיו מחויבים להגיש בכל יום הצהרת בריאות על כך שאין להם חום יותר מ-38 מעלות או תסמיני קורונה אחרים, כמו שיעול וקשיי נשימה. צוות הגן יהיה מחויב להשתמש באמצעי מיגון בהתאם להנחיות משרד הבריאות – מסכה בשעת פעילות בחצר, בתוך הגן אין צורך להשתמש במסכה וילדי הגן אינם מחויבים בעטיית מסכת. בנוסף, לכל קבוצת ילדים יוקצה תא שירותים נפרד.

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר", גני הילדים בירושלים יפעלו במלואם בל"ג בעומר, יום שלישי הקרוב, 12.5, והסייעות יקבלו תשלום מלא. בהמשך להודעת הסתדרות המורים לפיה הסייעות יוכלו לבחור אם להתנדב לעבוד בל"ג בעומר, פעלו ראש העיר משה ליאון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי) ויו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים אייל לוי, יחד עם מינהל חינוך על מנת לאפשר את קיום יום הלימודים בגני הילדים ביום שלישי הקרוב, במקום חופשת ל"ג בעומר.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר