גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הבשורה להורים בירושלים: גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר

לפני זמן קצר הגיעו בעיריית ירושלים להבנות לפיהן גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר, יום שלישי, 12.5, והסייעות יקבלו שכר מלא. ראש העיר משה ליאון: "אלה ימים מורכבים שבשביל לצלוח אותם נדרשת מאיתנו גמישות ויצירתיות רבה. אני מבטיח להורים שנעשה ככל שביכולתנו, תמיד, על מנת לסייע ולהקל"

פורסם בתאריך: 8.5.20 14:24

גני הילדים בירושלים יפעלו במלואם בל"ג בעומר, יום שלישי הקרוב, 12.5, והסייעות יקבלו תשלום מלא.

בהמשך להודעת הסתדרות המורים לפיה הסייעות יוכלו לבחור אם להתנדב לעבוד בל"ג בעומר, פעלו ראש העיר משה ליאון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי) ויו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים אייל לוי, יחד עם מינהל חינוך על מנת לאפשר את קיום יום הלימודים בגני הילדים ביום שלישי הקרוב, במקום חופשת ל"ג בעומר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בירושלים פועלים כיום כ-630 גני ילדים, ועל מנת להפעילם נדרשים גם צוותי הגננות וגם צוותי הסייעות העירוניות."על פי החלטת הסתדרות המורים הגננות יוכלו לבחור אם להתנדב וכן לפתוח את גני הילדים, ביום שלישי ה-12.5, אך הסייעות בגנים אשר משכורתן משולמת על ידי עיריית ירושלים יקבלו שכר מלא על עבודתן", כך נמסר לפני זמן קצר מעיריית ירושלים.

ראש העיר משה ליאון מציין כי "בעקבות משבר הקורונה, ההיגיון אומר לפתוח את גני הילדים כרגיל ביום שלישי, לאור ביטול מדורות ל"ג בעומר. בעקבות ההודעה של הסתדרות המורים התגייסנו מיד ויחד עם הסתדרות העובדים הוחלט כי הסייעות העירוניות יעבדו בשכר מלא. אלה ימים מורכבים שבשביל לצלוח אותם נדרשת מאיתנו גמישות ויצירתיות רבה. אני מבטיח להורים שנעשה ככל שביכולתנו, תמיד, על מנת לסייע ולהקל".

יו"ר ועד ההורים בירושלים אריק קפלן מוסיף ומוסר כי "אני מודה לראש העיר וראשי מנח"י על שנענו לבקשתי להפעיל את גני הילדים בחופשת ל'ג בעומר. מדובר בהחלטה חינוכית וכלכלית שתסייע רבות לילדים ולהורים. אין ספק כי יש על מי לסמוך בעירייה ,כפי שראינו גם עם פתיחת א'-ג' ונראה בהקדם עם הצהרונים. אני מאחל להמשך שיתוף פעולה למען ילדי העיר והוריהם. אני שב לקורא להורים לשלוח ילדיהם למוסדות החינוך הפתוחים בעיר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפלייה

    יופי. ממש נחמד. הסייעות יקבלו שכר מלא והגננות נדרשות להתנדב. הבנתם? חוצפה שאין כדוגמתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר