פעילות האכיפה המשטרתית בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות האכיפה המשטרתית בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)

עוד סופ"ש מסוכן בכבישי ירושלים: 171 דוחות חולקו לנהגים

משטרת ירושלים פעלה גם במהלך סוף השבוע האחרון בכבישי העיר - 55 נהגים נתפסו משתמשים במכשיר הנייד במהלך הנהיגה, 12 נהגים נהגו תחת השפעת אלכוהול

פורסם בתאריך: 21.6.20 10:31

גם במהלך סוף השבוע האחרון התפרסו כוחות משטרת התנועה בכבישים ברחבי ירושלים ותפסו נהגים מבצעים עבירות מסכנות חיים. בסופ"ש האחרון חולקו 171 דוחות אכיפה, מתוכם 77 כוחות ב'כבישים האדומים' – דרך חברון, גולדה מאיר וכביש בגין. כמו כן, המשטרה רשמה 55 דוחות לנהגים בגין שימוש בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, 12 דוחות בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים ו-11 דוחות בגין נסיעה בצומת באור אדום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נתוני האכיפה מסוף השבוע האחרון – 20.6-19.6:

  • 55 דוחות בגין נהיגה תוך שימוש במכשיר נייד.
  • 18 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל.
  • 13 דוחות בגין עקיפה מסוכנת.
  • 12 הזמנות לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים.
  • 11 דוחות בגין נסיעה ברמזור אדום.

מתוך העבירות ל-24 נהגים רישיונם נפסל במקום והם זומנו לשימוע. 19 רכבים הושבתו לאלתר ובעליהם זומנו לשימוע.

כבר כמה סופי שבוע שבהם משטרת ירושלים מבצעת מבצעי אכיפה בכבישי העיר – בסוף השבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", חולקו 163 דוחות, מתוכם 99 דוחות ב'רחובות אדומים', בהם 14 הזמנות לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים, 16 דוחות בגין מעבר באור אדום ו-39 דוחות בגין שימוש במכשיר נייד. לפני שבועיים נרשמו  170 דוחות אכיפה, מתוכם 82 ב'רחובות אדומים'. בסופ"ש זה חולקו ל-64 נהגים ירושלמים דוחות בגין שימוש בטלפון הנייד, כמו כן ל-14 נהגים נשלחו הזמנות לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים, 24 דוחות בגין עקיפות מסוכנות ו-64 דוחות בגין שימוש במכשיר נייד. לפי ארבעה שבועות גם נתפסו נהגים שמסכנים חיי אדם – 193 דוחות נרשמו לנהגים, מתוכם 112 ב'כבישים האדומים'. ובסוף השבוע הקודם לו חולקו 239 דוחות אכיפה, מתוכם 105 ב'כבישים האדומים' – הפעם חולקו 116 דוחות על שימוש במכשיר הנייד בזמן הנהיגה – מדובר בכמות שיא של דוחות.

"משטרת ישראל פועלת בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת לשנות את תרבות הנהיגה בכדי למנוע את התרחשותה של התאונה הבאה", נמסר ממשטרת ירושלים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המשטרה בעד מתן דוחות ולא במניעת תאונות

    משטרת ישראל עסוקה רק באיסוף כספים על ידי מתן דוחות , לא מעניין אותה כלל טובת הציבור , אך ורק טובת הכיס של הממשלה , אתן לכם דוגמא , בכביש החדש שבין דרך חברון לארמון הנציב עומדת ניידת כמעט באופן קבוע עם מכמונת מהירות ! הניידת עומדת בסוף הירידה לפני כיכר שחייבים להאט שם למהירות של 30 קמ"ש בשביל לעבור , אך את המשטרה לא מעניין שהרכבים חייבים להאט ואין בכביש הזה שום סיכון , הם פשוט יודעים שרשה להאט בירידה ולפעמים זולגים למהירות של 80 קמ"ש , אז מקבלים דוח על מהירות , במקום לטפל באמת במניעת תאונות השוטרים מטפלים באיסוף כספים ע"י דוחות .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר