עידן ורד, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)
עידן ורד, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)

דעה| דיל לשחקני בית"ר: רוצים לבטל את הקנס? תביאו תואר

השחקנים עדיין מתלוננים על הקנס בעקבות ההפסד המביך לטואטה האלבנית ורוצים שחוגג יבטל אותו - אני הייתי מכפיל להם

פורסם בתאריך: 23.9.20 16:41

 

לשחק בבית"ר ירושלים זאת הזכות הכי גדולה שיש לכדורגלן ישראלי. מי שלא עבר לפחות עונה בבית"ר, לא יכול להבין את גודל העוצמה של המועדון הזה ולכן, נתחיל מהסוף: אף שחקן לא עושה לנו טובה שהוא משחק אצלנו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המשחק נגד טואטה האלבנית היה אחד המבישים בתולדות המועדון ומדבר אתכם מישהו שהיה נוכח בבלומפילד בתבוסה 8-2 נגד בני יהודה בשנת 1994. המאמן כבר שילם מחיר ונמצא בבית, המנהל המקצועי שילם מחיר ונמצא בבית, אנחנו האוהדים שילמנו את המחיר הכבד מכל ואכלנו את הלב.

ומה עם השחקנים? למה הפרימדונות האלה לא מסוגלים לשלם את המחיר? אם אני חוגג, אני אפילו מכפיל להם בלי למצמץ. מי שבייש את בית"ר מול קבוצה עלובה מאלבניה, שקיבלה השבוע במחצית הראשונה 4-0 קליל בסיבוב השני נגד גרנדה ( טוב, הפעם הם נתקלו בשחקנים אמיתיים ולא בחבורת פרזיטים), ראוי לשלם קנס במחיר הכבד ומזלם, רק מזלם, שיש עכשיו קורונה ואין קהל שהיה גורם להם ליילל עוד יותר על מר גורלם.

בכלל, השחקנים שנוהגים לבכות שהקהל של בית"ר מלחיץ אותם, מגלים יכולת עוד יותר גרועה כשהקהל לא לוחץ עליהם בגדרות. חומר למחשבה.

מי שגרם להפסדים עצומים לבוס שלו חייב לשלם מחיר. כל עובד שיגרום למחדל כזה בחברה וארגון מסודרים יועף הביתה. ככה זה בכל מקום עבודה מתוקן וככה זה צריך לעבוד גם כאן. האם צריך להחזיר להם את הכסף? במקרה של תואר, אליפות או גביע בסוף העונה, אפשר לשקול, ועד אז שיגידו תודה שהם משחקים בבית"ר ומרווחים משכורות כאלה מנופחות בזמן שאנשים נאנקים תחת משבר הקורונה.

אני סומך על משה חוגג. יש לו בעיניים משהו טוב, עם כוונות טובות, עם הבנה אמיתית לעוצמה הזאת של בית"ר ועם רצון טוב וכנה להשריש כאן משהו טוב לאורך שנים ארוכות וטובות. נער הייתי וגם זקנתי, ראיתי את בית"ר בטוב וברע, בליגה הראשונה לוקחת אליפויות ובליגה השנייה מפסידה מול הפועל עכו ביום חורפי קפוא.


אחיקם משה-דוד (צילום: אלבום פרטי)

אחיקם משה-דוד (צילום: אלבום פרטי)


ראיתי פוליטיקאים שבנו קריירה על בית"ר אחרי שעמדו בראשה (שלום כבוד הנשיא, היי שר האוצר לשעבר בר און), ראיתי בעלים שראו בנו קולות בבחירות (פוצ'ימוי ארקדי), כאלה שבאו לעשות סיבוב (גד זאבי שעשה הכל נכון חוץ מהמינוי של גוטמן), כאלה שהתחילו עונה במחזור הרביעי עם אהדה עמוקה לקבוצה וכיסים קצת פחות עמוקים (אהלן פניג'ל ושות'), ראיתי הזויים (מעניין אם אדם לוין ודן אדלר עדיין רצים בבית וגן), ראיתי עם כוונות טובות ואי חיבור למציאות (גומא) וראיתי גם את טביב, שהוא הגרוע מכולם.

אני סומך על חוגג שבמגעים שלו עם האמיריתיים הוא מתכוון לטוב ויעשה טוב לבית"ר ולאוהדיה. הלוואי ולא אתבדה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה שאם יקרעו את הפרזיטים של ביתר לשחק הם יתאמצו קצת אבל באה קבוצה שכנראה רוב שחקניה ..בונים סירות ומנצחת קבוצה " מקצועניות" " של ביתר.זה מה שמרמז " שהמקצוענות" של ישראל לא מספיקה לזנבות של אירופה ורצוי לשלם לעלובים בהתאם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר