מתחם לבדיקות קורונה במעלה אדומים (צילום: באדיבות מאוחדת)
מתחם לבדיקות קורונה במעלה אדומים (צילום: באדיבות מאוחדת)

מעלה אדומים: מאוחדת הקימה מתחם חדש לבדיקות קורונה

מאוחדת פתחה מתחם בדיקות קורונה חדש במעלה אדומים, שפועל בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב, וביום שישי בבוקר

פורסם בתאריך: 14.11.20 20:32

הנהלת מחוז ירושלים של קופת החולים 'מאוחדת' הודיעה כי היא מגבירה את מאבקה בהתפשטות נגיף הקורונה במעלה אדומים – בשבוע שעבר הוקם מתחם חדש לביצוע בדיקות קורונה בעיר. המתחם מופעל באחריותה הבלעדית של הקופה ויעמוד לרשות מבוטחי מאוחדת לביצוע בדיקות קורונה שישה ימים בשבוע. עד כה ביצעה מאוחדת את הבדיקות לדיגום קורונה במתחם משותף עם מד"א, אשר פעל פעמיים בשבוע בלבד.



מתחם בדיקות הקורונה ממוקם באשכול הפיס ברחוב מדבר יהודה 5, וניתן לבצע בו בדיקות בימים א'-ה', בין השעות 20:00-16:30 ובימי שישי בין השעות 13:00-8:30. במידת הצורך, הודיעה מאוחדת כי שעות הפעילות של המתחם החדש יורחבו ככל שיידרש.

הבדיקה מתבצעת על פי תיאום מראש, באמצעות מוקד מאוחדת בטלפון 3833*, אשר מנפק את ההפניה לבדיקה בעת קביעת התור. תוצאות הבדיקות שייערכו במתחם יתקבלו תוך 72 שעות.

מקופת חולים מאוחדת נמסר כי "נעשית פעילות רבה בהרחבת והנגשת שירותי הרפואה בקהילה לתושבי מעלה אדומים, וכעת בכדי לספק את הביקוש הרב לבדיקות קורונה ועל מנת שמבוטחי הקופה לא יצטרכו לנדוד אל מחוץ למעלה אדומים על מנת לבצע את הבדיקה, הוחלט בשיתוף העירייה על פתיחת המתחם העצמאי".

בתוך כך, השבוע הושק המרכז הרפואי החדש של מאוחדת בקניון מעלה אדומים, בשטח כולל של ג-1,500 מ"ר, הממוקם בקומה מינוס 1, לאחר שעבר שיפוץ נרחב במשך קרוב לשנה. במתחם בין השאר נחנך מכון רנטגן חדש, בית מרקחת, חדרי רפואה, חדרי אחיות ואחים ועוד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר