ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

תושבת ירושלים מואשמת באיומים והטרדת מנהל קרן הון-סיכון בכיר במשק על רקע רומנטי

כתב אישום הוגש נגד תושבת ירושלים, בת 49, בגין איומים ופגיעה בפרטיות לאחר שהטרידה באובססיביות מנהל קרן הון סיכון על רקע רצונה להינשא לו. בין היתר כתבה לו כי "כוחותיה המיסטיים ושליטתה ב'כוחות האש והמים' הם שהביאו למות אשתו"

פורסם בתאריך: 3.6.21 14:58

פרקליטות המחוז הגישה באחרונה לבית משפט השלום ירושלים כתב אישום נגד תושבת ירושלים, בת 49, בגין איומים ופגיעה בפרטיות,שהטרידה מנהלי קרנות הון סיכון וחברות סטארט אפ במשך כשלוש שנים, לאחר שהתאהבה באחד מהם ודרשה שיינשא לה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


על פי כתב האישום, הנאשמת הועסקה במהלך שנת 2018 בקרן הון סיכון בתפקיד מזכירה מחליפה של מנהל הקרן, בן 63, אשר היה באותה עת נשוי ואב לילדים, עד למותה של אשתו חודשים ספורים לאחר מכן עקב מחלה: "סמוך לקראת סיום העסקתה בקרן, החליטה הנאשמת להטריד את המתלונן ומנהלים אחרים בקרן ובחברות הסטארט אפ הקשורות לקרן, באמצעות משלוח כמות רבה של הודעות לגופים, לחברות ולאנשים הקשורים למתלונן, ביניהם אף לבנו, חלק בעלות תוכן מאיים, במפורש או במרומז".

עשרות ההודעות ששלחה הנאשמת בתקופה שבין מרץ 2018 ועד לחודש יוני 2021 למתלונן, טוענים בפרקליטות, עוסקות בעיקר בשני נושאים: "הודעות רבות וטורדניות העוסקות בקשר האישי שקיים, לטעת הנאשמת, בינה לבין המתלונן. בהודעות אלה הביעה הנאשמת את אהבתה למתלונן ותבעה ממנו להינשא לה, כיוון שהוא הגבר 'המיועד לה משמים', וכן הודעות רבות העוסקות בטענת הנאשמת כי היא מחזיקה חומרים ותמליל שיחות המצביעים על הטרדה מינית שחוותה מצד מנהל של אחת מחברות הסטארט אפ".

כתב האישום מגולל מסכת הטרדות בלתי פוסקת, לכאורה, שניהלה הנאשמת כלפי מנהל הקרן ומנהלים נוספים בחברה: "הנאשמת שלחה למתלונן עשרות הודעות בנוגע לקשר האישי הקיים, כביכול, ביניהם. במסגרת זו כתבה הנאשמת למתלונן לאחר מות אשתו כי כוחותיה המיסטיים ושליטתה ב'כוחות האש והמים' הם שהביאו למות אשתו, על מנת שיינשא לה. 'כל כך קיוויתי שאשתך תמות והיא באמת מתה, מה נשאר לקוות?'", כך כתבה.


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


עוד נכתב בכתב האישום כי "בהודעות רבות ששלחה הנאשמת למתלונן ולאחרים הזכירה האחרונה את 'החיזיון של אור', לפיו היא והמתלונן נועדו זה לזו, כי המפגש ביניהם לא היה מקרי אלא נועד לשנות את מסלול חייה, וכי כל האירועים שהתרחשו לאחר מכן, לרבות מות אשתו, נועדו לחבר אותם לבסוף כזוג".

במהלך שנת 2020 פנה מנהל קרן ההון סיכון לבית משפט והוציא כנגדה צו למניעת הטרדה זמני, ובהמשך קבוע, אך גם זה לא עזר. הנאשמת, כך לפי הפרקליטות, המשיכה לשלוח הודעות בהן, בין השאר, "הביעה את פליאתה ותסכולה מכך שהמתלונן אינו מעוניין להינשא לה".

בלית ברירה, פנה המתלונן למשטרה וזו פתחה בחקירה אשר הבשילה בימים האחרונים לכתב אישום נגד המזכירה לשעבר. "מעשיה של הנאשמת גרמו למתלונן, משפחתו וחבריו סבל נפשי רב, תחת הטרדה מתמשכת שלא ניתן להפסיקה".

בפרקליטות מבקשים להאשים את הנאשמת בסעיפי עבירה של הפרה הוראה חוקית, פגיעה בפרטיות, הטרדה באמצעות מתקן בזק ואיומים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יובל

    האם היה לה רומן איתו? אם כן, צריך להעמיד אותו לדין על הטרדה. נראה לי שהיא בונה על חתונה בגלל שהיה משהו לפני.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר