מעצר הפורץ (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר הפורץ (צילום: דוברות המשטרה)

בתום מרדף דרמטי: שני צעירים נעצרו בחשד שגנבו רכב בירושלים

הלילה: בלשי משטרת ישראל ומשמר הגבול עצרו שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים כבני 18, לאחר שגנבו רכב ונמלטו מהשוטרים תוך סיכון השוטרים וגרימת נזק לכלי רכב

פורסם בתאריך: 24.8.21 11:51

במהלך פעילות של בלשי משטרת ישראל ומשמר הגבול הלילה, נעצרו שני חשודים לאחר שגנבו רכב ונמלטו מהשוטרים תוך סיכון השוטרים וגרימת נזק לכלי רכב. שני החשודים, צעירים כבני 18 תושבי מזרח ירושלים, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במשטרת ירושלים דיווחו כי "הלילה, במהלך פעילות כנגד עבירות רכוש בעיר ירושלים, הבחינו כוחות המשטרה ברכב שעורר את חשדם בעת שנסע לכיוון צפון העיר, זאת תוך שלא ציית לאור אדום ברמזור שבכיוון נסיעתו. השוטרים המשיכו בנסיעה אחר הרכב תוך שהועבר דיווח לכוחות גלויים וסמויים נוספים שהצטרפו לנסיעה אחריו במטרה להביא לעצירתו של הרכב תוך שזה פוגע בשתי ניידות ובשלב מסוים, במסגרת ניסיונותיו להימלט לאחר שנקלע לחסימה משטרתית, נסע לאחור ופגע ברכב אזרחי. השוטרים והבלשים עצרו את שני החשודים, צעירים כבני 18 תושבי מזרח ירושלים והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ירושלמי

    למה המשטרה לא ירו בהם כמו שידעו לירות באהוביה סנדק ז"ל…עוד הם ישתחררו מסיבות פולטיות והמשטרה חסרת אונים בהקשר לבני מעוטים.העיקר שהמשטרה מפרסמת הודעות גאווה והם כלומניקים בהקשר למגזר הערבי.

  2. ארז צח

    בשביל מה אתם מתאמצים חברים ? עוד שעתיים עד יומיים הם משתחררים והולכים הביתה ואתם מסכנים את החיים שלכם. בתי המשפט זה דלת מסתובבת. תתנו להם לגנוב וזהו תילחמו עין. עד שלו יהיה מעצר עד תום ההליכים המשפטיים לא יכולים לעבוד ככה.

  3. מאיר

    חבל שלא רוצים באמת להלחם בפשיעה,,, אם יחייבו את כל החמולה שהצעירים משתייכים אליה?? אני מבטיח לכם שזה יהיה ניסיון הגניבה האחרון,,,,, שלא לדבר על שלומם של הצעירים,(שיש מצב שלא יתבגרו)

  4. מישהו

    מוזר, איך שראיתי את הכותרת מיד חשבתי על תושבי מזרח ירושלים. מעניין למה?!?!?!

  5. יו@ף חי.ף

    עוד 5 ימים ילכו הביתה ישתינו על מגרש הרוסים כך בישראל פשוט השופטים לכלא כן כן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר