הדמיית פרויקט פינוי-בינוי בקרית היובל (צילום הדמיה: אלכסנדר קרופיצקי ממשרד מטרופוליסאכ אדריכלים)
הדמיית פרויקט פינוי-בינוי בקרית היובל (צילום הדמיה: אלכסנדר קרופיצקי ממשרד מטרופוליסאכ אדריכלים)

עוד התחדשות עירונית בקרית היובל: יוקמו שני בנייני מגורים, שבהם 95 יחידות דיור

במסגרת התוכנית, שאושרה על ידי הוועדה המקומית לתכנון, ייבנו 2 מבני מגורים בשטח שבין רח' פסח חברוני לרח' טור סיני. בנוסף, יוקמו מבני ציבור חדשים וחניון תת קרקעי, וייסלל שטח ציבורי להולכי רגל

פורסם בתאריך: 2.11.21 07:53

שני בנייני מגורים חדשים יוקמו בשכונת קרית היובל – כך אישרה הוועדה המקומית לתכנון בעיריית ירושלים.

הפרויקט החדש ממוקם בין רחוב פסח חברוני לרחוב טור סיני, על שטח של כ-2.2 דונם בחלקה בעלת טופוגרפיה תלולה. "התוכנית קובעת גם שטח למגורים בן כ-1.9 דונם", מציינים בעיריית ירושלים, "וצפונית לו שטח  ציבורי פתוח בגודל כ-300 מ"ר".

במסגרת הבינוי, ייהרסו שלושה מבנים קיימים בני 5 קומות, שבהם 27 יחידות דיור בסך הכל. במקומם יוקמו, כאמור, שני בנייני מגורים – האחד בן 10 קומות, שפונה לרח' פסח חברוני, והשני, בן 6 קומות, שפונה לכיוון צפון עם כניסה מרח' טור סיני. שני הבניינים יכילו 95 יחידות דיור. כמו כן, במסגרת הפרויקט יוקמו חניונים תת קרקעיים משותפים.

מעיריית ירושלים נמסר כי "התוכנית מקצה שטח מבונה בקומות הקרקע עבור גן ילדים בגודל 130 מ"ר, עם חצר צמודה בגודל 175 מ"ר. בנוסף, שטח מבונה בגודל 150 מ"ר – לשימוש צרכי חברה וקהילה".

"השטח המוצע בייעוד שטח ציבורי פתוח, נועד לחבר את רחוב פסח חברוני ורחוב טור סיני", מוסיפים בעיריית ירושלים. "הוועדה החליטה כי יש להמשיך את המעבר ולחברו לדרך כרמית. בתוך כך, בין המבנים ממפלס רחוב טור סיני, מתוכנן מעבר המתחבר לשטח הציבורי הפתוח".

יצוין כי את התוכנית הגישה חברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית בע"מ, ועורך התוכנית הוא אלכסנדר קרופיצקי ממשרד מטרופוליסאכ אדריכלים.

ראש העיר משה ליאון: "אישרנו עוד תוכנית בנייה חדשה למען התושבים. תנופת הבנייה בירושלים היא אחת המשימות העירוניות המרכזיות. קידום תוכניות בנייה חשוב לפיתוחה של ירושלים ומסייע לצעירים ומשפחות להקים את ביתן בה. נמשיך בנחישות להגדיל את היצע הדירות בעיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרון

    לעצור את הבניה בעיר אין תשתיות בעיר ורק בונים ובונים ובונים ולמגזר הלא נכון די לפיצוץ בכבישים במילים ובחשמל ובביף בעיר. שלא עומדים בלחץ

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר