שוטרים בזירת אירוע הדקירה בשמעון הצדיק (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרים בזירת אירוע הדקירה בשמעון הצדיק (צילום: דוברות המשטרה)

פיגוע דקירה בסמוך לקבר שמעון הצדיק: הדוקרת אותרה במוסד חינוכי בסמוך לזירה

אישה כבת 30 נדקרה בשעה שלקחה את ילדיה למסגרות החינוכיות. היא פונתה לבית החולים, בזמן שילדיה נותרו עם השוטרים שהוזעקו למקום. המשטרה איתרה את הדוקרת, קטינה, במוסד חינוכי בסמוך לזירת האירוע

פורסם בתאריך: 8.12.21 07:55

***עדכון08:40***

אירוע הדקירה הבוקר בשמעון הצדיק – משטרת ירושלים איתרה את החשודה בדקירה – קטינה שאותרה בתוך מוסד חינוכי בסמוך לזירת האירוע.

לאחר איתור החשודה, במשטרה מסכמים את האירוע ואומרים: "הבוקר, בסמוך לשעה 07:30 התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה שהתרחש בצומת הכניסה לשכונת שייח׳ ג׳ראח בירושלים. חשודה דקרה בגבה אשה בשנות העשרים לחייה באמצעות סכין ונמלטה מהמקום. האשה שנדקרה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים. בהמשך נמסר מבית החולים כי מצבה מוגדר כעת קל".

עוד נמסר מהמשטרה: "כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והחלו בסריקות נרחבות אחר החשודה במעשה בסיוע מסוק משטרתי. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע למקום וקיים בשעה האחרונה הערכת מצב בזירה. בדקות האחרונות כוחות המשטרה עצרו חשודה במעשה, קטינה שאותרה ע״י השוטרים בתוך מוסד חינוכי הסמוך לזירת האירוע".

קודם לכן, לפני השעה 08:00 דווח, כאמור, על אירוע דקירה בסמוך לקבר שמעון הצדיק. לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה בצומת הכניסה לשכונת שיח׳ ג׳ראח. מהמשטרה נמסר כי "מהמקום פונתה אשה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ומבצעים סריקות אחד חשודה שנמלטה".

מהדסה הר הצופים, לשם פונתה הנדקרת נמסר: "אל יחידת הטראומה במחלקה לרפואה דחופה בהדסה הר הצופים פונתה, על ידי מד״א, בת 26 שנפגעה בגב בפיגוע דקירה. מטופלת בהכרה מלאה ובמצב קל".

מדוברות מד"א ירושלים נמסר: "בשעה 07:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על פצועה מאירוע אלימות סמול לקבר שמעון הצדיק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים אישה כבת 30 שנדקרה".

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהיתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא היתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה יציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום".

בדוברות איחוד הצלה מוסיפים: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לאישה כבת 30 שנפצעה קשה בסמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק בירושלים".

יחיאל שטרן, חובש איחוד הצלה, שהעניק סיוע ראשוני בזירה: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק (לקחה את הילדים לבית הספר) ובעקבות כך היא נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גל

    בושה וחרפה אני לא מבין למה ראש הפצע המוגלתי מר בנט והאהבל של שר המשטרה לא מציבים במקום כזה שמירה קבועה יש יהודים שבאים להתפלל בקבר הצדיק ואדון ראש הבנג ישן בעמידה טוב יהודי הבנו שהוא לא, אבל אולי יש מתוך ה120 חברי הזבל צדיק אחד גם זה הבנו שאין מה שנישאר זה רק לסמוך על אבינו שבשמיים…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר