יותם הלפרין, ג'יילן אדאמס (צילומים: אורן בן חקון)
יותם הלפרין, ג'יילן אדאמס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מהדחה להדחה? הלפרין חייב לבוא חד לקרב נגד הפועל תל אביב בגביע המדינה

ההדחה של הפועל מאירופה רשומה על שמו של המאמן יותם הלפרין, שאמנם החזיר את האדומים לעניינים אחרי פתיחת עונה צולעת, אבל הפסיד את המשחק בליגת האלופות עם שלל טעויות. נגד האדומים מת"א של ג’ייקובן בראון בגביע הוא יצטרך את אדאמס ואובא, אבל בעיקר להיות מפוקס

פורסם בתאריך: 3.2.22 17:14

ביציאה מהארנה לאחר ההדחה המתסכלת של הפועל מול פרומטיי הרגשתי חוסר אונים וריקנות. במקום שנחזה בחורף חם ובקבוצות הטובות במפעל מגיעות לאולם הביתי ולהתרגש מהאפשרות להגיע לשלבים הסופיים, הגיעה המכה החזקה שהיתה לא צפויה.

יש האומרים שהפועל הודחה באוקראינה אחרי ששמטה נצחון בטוח, ובמקום לגמור את הסיפור שם הגיעו האדומים למשחק בית שהתברר כסיר לחץ גדול עבורה. מנגד, היה זה משחק משוחרר עם פחות ציפיות עבור האוקראינים החביבים, שחסרו בכלל בצמד המפגשים האחרון את מאמנם ננו גינצבורג הישראלי ומתברר שעם העוזר זה עבד לא רע בכלל עבורה.

זו השנה השנייה ברציפות שהפועל לא מצליחה לעלות לשלב הבא בליגת האליפות ומדובר בכשלון חרוץ.

הקמפיין האירופי התחיל כזכור ברגל שמאל, כשאורן עמיאל עוד היה על קווים ונכשל באופן טוטאלי בשלושת המשחקים הראשונים, רק כדי לפנות את המקום למנהל המקצועי, יותם הלפרין, שירד לקווים ועשה זאת בהצלחה רבה והביא את הפועל למקום אליו לא חלמו אחרי הפתיחה הנוראית.

על פניו לא היו סיבות אמיתיות להדחה – אובאסוהאן נראה בכושר מצויין ומנהיג את הקבוצה, ג’יילן אדאמס הוא כשרון אדיר, סולימאן בריימו יציב בצבע כמו סלע ואפילו אדם אריאל גילה יכולת קליעה משובחת תחת המאמן-מנהל מקצועי. כל אלה בתוספת שניים שהיו אמורים לשדרג את הקבוצה – נועם דוברת הצעיר המוכשר והסנטר ג’ון אגבונו המפלצתי. אז למה בכלל הפועל הודחה? לטעמי התשובה נמצאת על הקווים. יותם הלפרין חסר ניסיון וגם הוא הודה שביצע לא מעט טעויות, והאמת שזה עלה להפועל בהדחה, כשפעם אחר פעם העלה חמישיות מוזרות מאוד על הפרקט שלא תרמו דבר ורק ביססו את היתרון והשליטה במשחק של האוקראינים. העוזר הסרבי הבין ש"הברומטר" של האדומים זה צמד הגארדים אובא את אדאמס, סגר אותם היטב ואילו האחרים בקבוצה לא ממש עזרו כדי לחלץ את הפועל מהשליטה של פרומטיי בדרך אל ההדחה. האוהדים יצאו מהמגרש אל הקור הקפוא והררי השלג שעוד נערמו בצידי הכבש ועל המדרכות, מרירים ובעיקר עצובים שעוד שנה חלפה ועברה ללא הצלחה במסגרת האירופאית, בדיוק כמו שש עונות אחרות בעשור האחרון שהסתיימו בהדחה בשלב המוקדם. חבל.

אחרי שהלפרין נכשל במשחק שאין ממנו חזרה, הוא מגיע במוצ"ש למשחק אחר שאין ממנו חזרה – רבע גמר הגביע נגד הפועל ת"א של דני פרנקו, שהיא הלהיט התורן של הליגה ומול לא מעט אקסים אחרים של הפועל ובראשם ג’ייקובן בראון האימתני. זה לא עוד משחק, גם בגלל המעמד וגם בגלל היריבה, אף אחד במחנה האדום הירושלמי לא יקבל הדחה נוספת ואיבוד תואר. הלפרין צריך לצידו את העוזר המנוסה קייריס הליטאי שנעדר מול פרומטיי בשל מחלת הקורונה, בתקווה שהפעם הצוות המקצועי יבוא חד יותר. הפועל צריכה גם את צמד הגארדים הקטלני שלה כדי שלא תהיה הדחה נוספת.

הפסד ואפשר כבר לעשות סיכום עונה, כי אליפות כרגע נראית כמו חלום רחוק במיוחד לנוכח העבודה שהפועל במאזן עגום של שלושה הפסדים בכל המסגרות למכבי, כשהאדומים מגיעים מולם בפיק ברכיים וביראת כבוד מוגזמת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר