פעילות שוטרי התנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות שוטרי התנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

הוסיף חטא על פשע: נתפס בפעם התשיעית נוהג ללא רישיון, וגם דרס את הבלש שניסה לעצור אותו

צעיר ירושלמי כבן 23, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נתפס נוהג בפעם התשיעית בשנים האחרונות, והגדיל לעשות כשניסה לדרוס את הבלש שרדף אחריו

פורסם בתאריך: 4.3.22 08:00

מצפצף על החוקים: צעיר ירושלמי, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נתפס בפעם התשיעית כשהוא נוהג. ולא רק זאת – כשבלש של יחידת התנועה המרכזית ניסה לעצור אותו – הוא דרס אותו. בסופו של דבר הצעיר נעצר והערב מעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום רביעי.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במסגרת פעילות נחושה של מערך התנועה במחוז ירושלים כנגד עברייני תנועה, בדגש לרצידיווסטים בעבירות תנועה חמורות, נצפה במהלך פעילות יחידת התנועה המרכזית ביום שלישי האחרון נהג (23) תושב העיר ירושלים עולה לרכבו יחד עם נוסע נוסף וכל זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ומושתת עליו פסילה של בית משפט תעבורה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במשטרה מוסיפים ומציינים כי "כשהבחין בכך בלש יחידת התנועה, ניגש אל חלון הרכב מצד הנהג וביקש מהחשוד לדומם את הרכב תוך שהזדהה כאיש משטרה. לאחר שלא נענה לכך, הכניס הבלש את ידו על מנת לדומם את מנוע הרכב אך בשלב זה החל הנהג בנהיגה במטרה להימלט, תוך שהוא גורר בנסיעתו את הבלש מרחק עשרות מטרים ואף הגדיל לעשות, הסיט את הרכב שמאלה על מנת להטיח את הבלש בכלי רכב שחנו במקום. כתוצאה מכך נחבט הבלש ונזקק לטיפול רפואי".

בשלב מסוים – הצעיר, ביחד עם נוסע שהיה עמו ברכב, נטשו את הרכב והחלו נמלטים רגלית. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות ובחקירה מאומצת על מנת לאתר את הנהג ואת הנוסע. לאחר כ-24 שעות – אתמול, רביעי, אותרו השניים, נעצרו ונלקחו לחקירה.

במשטרה מסכמים ואומרים כי "החשודים הובאו בפני בית המשפט, ומעצרו של הנהג הוארך עד יום רביעי הקרוב (9.3), לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחד ש...

    עכשיו בית המשפט יקרע אותו, הוא בטח יתן לו ….. אזהרה חמורה, כי הוא יסביר ש וא בא מבית עם רקע קשה, ואפילו יש לו דוד צולע.

  2. רפאל

    נו ברור שמצפצף על החוקים, 9 פעמים נתפס ומה בדיוק עשו לו? גם עכשיו אני בטוח שלמרות שדרס שוטר תוך כמה שבועות של משפטים ומעצר בית הוא ייצא וימשיך בסורו. כנראה ערבי, שמים פס על המדינה והחוקים שלנו ולא מקבלים עונשים על שום דבר שעושים עד שרוצחים מישהו…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר