(צילום אילוסטרציה: Fotolia)
(צילום אילוסטרציה: Fotolia)

שמים את הילדים במרכז

כללית מציעה את מגוון השירותים הרחב ביותר לילדים ולמתבגרים ברחבי מחוז ירושלים.

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:31

כללית מובילה את שירותי הבריאות בישראל בכלל ובירושלים בפרט. המרכזים הרפואיים המקצועיים הפרושים בכל רחבי המחוז מבטיחים כי יותר מ-520 אלף לקוחות כללית במחוז יקבלו את השירותים הרפואיים האיכותיים והמתקדמים ביותר, ובאמצעות מיטב המומחים. דגש מיוחד ניתן לשירותים הרפואיים שמציעה כללית לטובת 174 אלף הילדים והמתבגרים של מחוז ירושלים באמצעות מגוון רחב ועשיר של שירותים רפואיים המספקים מעטפת שלמה הסובבת את הילד ומשפחתו.

יורם סגל, מנהל מחוז ירושלים של כללית, מציין כי "אצלנו בכללית הילד ומשפחתו נמצאים במרכז. אנו מלווים את הילד מרגע הלידה ועד הגיוס. השירותים הרפואיים שלנו מותאמים לכל שלב ושלב במעגל החיים של המשפחה – החל ברפואה ראשונית, רפואה יועצת, רפואה מונעת, קידום בריאות ועוד. את השירות הרחב והמגוון מעניקים יותר מ-130 רופאי ורופאות ילדים ומיטב המומחים, אשר עומדים לרשות הלקוחות במרפאות ובנקודות השירות העצמאיות. בד בבד עם השירותים הקיימים, אנו עוסקים כל העת בהרחבת השירותים והתאמתם לכלל לקוחותינו".

מכונים ומרכזים רפואיים מובילים של כללית בירושלים:
•מערך התפתחות הילד: כללית מחוז ירושלים מציעה מערך רחב של שירותים, מהגדולים בארץ, בתחום התפתחות הילד. במכוני התפתחות הילד מגוון אבחונים וטיפולים הכוללים ריפוי בעיסוק, טיפול בדיבור, פיזיותרפיה, פסיכולוגיה התפתחותית, ליווי רגשי על ידי עו"סים או פסיכולוגים, הדרכת הורים אישית או קבוצתית לגיל הצעיר (עד גיל שש) ועוד.
לרשות לקוחות המחוז עומדים שלושה מכונים גדולים להתפתחות הילד – במערב ירושלים, במזרח העיר, בבית שמש ולצדם עוד 17 יחידות הפועלות בשכונות השונות וביישובים הסובבים את הבירה. המכון המרכזי ממוקם במרכז הרפואי "לב תלפיות" ומנוהל על ידי ד"ר דורית שמואלי. מדובר באחד מהמכונים המובילים בארץ שמוכר להתמחות בתחומים נוירולוגיה והתפתחות הילד על ידי משרד הבריאות והמועצה המדעית. במזרח ירושלים פועל מכון ייחודי להתפתחות הילד, שבו מבוצעים אבחונים וטיפולים בשפה הערבית. מכון זה זוכה גם הוא להצלחה גדולה בזכות הצוות המקצועי והמסור.

•מרכז רופאים יועצים לילדים: המרכז שוכן בלב העיר, ברח' שטראוס, ובו מערך של רופאים יועצים בתחומים שונים ברפואת ילדים: אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, נפרולוגיה, המטולוגיה, אלרגיה, ריאומטולוגיה וכן מרפאת סוכרת ילדים. נוסף על כך, מיטב המומחים לילדים במקצועות אלה נותנים שירות גם במרפאות כללית הפזורות בירושלים.

•מרכז רפואי "מקור ברוך": במחלקת עיניים עומדים לרשות הלקוחות מומחים לרפואת עיניים בילדים. לצדם פועלים אופטומטריסטים ואורטופטיקאים, אשר יחד מעניקים טיפול כולל תחת קורת גג אחת.

•מרפאה לרפואת מתבגרים: במרכז הרפואי "לב תלפיות" שוכנת מרפאה ייחודית שנותנת מענה למתבגרים באווירה נינוחה ואינטימית בנושאים הנוגעים לגיל התבגרות. המרפאה מנוהלת בידי צוות מקצועי, מומחים הקשובים לצורכי מתבגרים, ובראשם ד"ר קובי בנעים, מנהל המרפאה, פסיכיאטרית ילדים ונוער, דיאטנית ועובדת סוציאלית.

שירותי און-ליין וחדשנות דיגיטלית
בשנים האחרונות כללית מובילה בתחום השירותים הדיגיטליים ומציעה שירותי און-ליין מתקדמים, שניתן להתחבר אליהם מכל מקום בתום שעות פעילות המרפאות. מדובר בשירותים הפועלים בשעות הערב והלילה ובהם:

 

שירות רופאי ילדים אונליין: רופאי ילדים מומחים 'מייעצים בשיחת וידאו-צ'ט כיצד לפעול עם הילד החולה, מסייעים בקבלת החלטה האם ניתן להמתין לביקור במרפאה עד הבוקר או שאולי מוטב לפנות כבר עכשיו לחדר המיון? במקרה הצורך, הרופא מפנה למיון וגם מנפק מרשמים.

צילום: דוברות "כללית"

צילום: דוברות "כללית"

רופא עור אונליין: התייעצות און ליין עם רופאי עור. שירות חדשני נוסף הנותן מענה לפניות הנוגעות לבעיות עור שכיחות כגון אקנה (פצעי בגרות), אסתמה של העור, דלקות עור, פטרת בעור ובציפורניים, גרד, הפרעות פיגמנטציה, הרפס, עקיצות חרקים ועוד.

לצד שירותי און-ליין, בכללית שקדו גם על פיתוחה של אפליקציית התפתחות הילד: אפליקציה המאפשרת מעקב אחר התפתחות הילד. האפליקציה חווייתית, מקיפה ומציעה מבחני התפתחות מתואמים לכל שלב בהתפתחות, מעקב אחר ביצועים, תיעוד וכמובן מידע וייעוץ עם מומחים.

וזה לא הכל, המיוחדים של כללית…

לתינוקות ונשים יולדות: לכללית בירושלים שירות ייחודי שאין שני לו בקהילה, בניהולו של פרופ' רפאל יודסין, במרפאה הכירורגית במקור ברוך – ניתוק קשר לשון אצל תינוקות על ידי כירורג ילדים מומחה בליווי ייעוץ הנקה צמוד לאמהות.לכללית מערך תומך של ייעוץ הנקה הכולל ייעוץ טלפוני על ידי יועצת הנקה מוסמכת. שירות במסלול "כללית מושלם" של יועצת הנקה המגיעה לביתה של היולדת וכן אחיות במרפאות הראשוניות ובמרכזי בריאות האשה בירושלים שלהן הכשרה בתחום ההנקה.

סדנאות לקידום בריאות הילד: כללית מעמידה לטובת המשפחה מגוון רחב של סדנאות הנוגעות לבריאות הילד שנערכות במרפאות ברחבי העיר במחירים מיוחדים – הכנה ללידה, החייאת תינוקות ועזרה ראשונה, עיסוי תינוקות, תזונה נכונה לילדים, משחק מקדם בריאות, ליווי התפתחותי, הכנה לכיתה א' וכן סדנאות לליווי והדרכה להורות בריאה בשיתוף פעולה עם מכון אדלר/ גישת שפר. נערכות גם סדנאות להדרכת הורים לילדים שאובחנו עם בעיות קשב וריכוז.

לקוחות השב"ן "כללית מושלם" ו"כללית פלטינום" יכולים ליהנות ממגוון רחב של טיפולים בתחום התפתחות הילד: ריפוי בעיסוק, קלינאי תקשורת, רכיבה טיפולית, ספורט טיפולי, טיפול באמנות, טיפול במוזיקה, טיפול בתנועה, טיפול בדרמה ועוד, בהתאם ובכפוף לתקנון התוכניות.

אם הילד או הילדה מתקשים בראייה הרי שלקוחות "כללית פלטינום" עד גיל 18 זכאים למשקפי ראייה בשווי של עד 600 שקל חינם (בחנויות ההסדר). אם ישנם קשיים בתחום הלימוד ניתן לבצע במסגרת השב"ן אבחונים דידקטיים ופיסוכדידקטיים בהשתתפות עצמית נמוכה ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר