העבודות במרכז המסחרי בקרית מנחם, עינב בר-כהן (צילומים: אסף עדי, שרון גבאי)
העבודות במרכז המסחרי בקרית מנחם, עינב בר-כהן (צילומים: אסף עדי, שרון גבאי)

קרית מנחם: החלו העבודות לשדרוג המרכז המסחרי

עלות העבודות נאמדת בכמיליון שקלים. חברת המועצה עינב בר כהן, שמובילה את פרויקט שדרוג המרכזים המסחריים בעיר: "מגיע לבעלי העסקים בשכונות שגם להם ידאגו"

פורסם בתאריך: 28.4.18 12:53

לפני מספר ימים יצא לפועל שדרוג המרכז המסחרי בקרית מנחם בעלות של כמיליון שקלים. שדרוג המרכז המסחרי בקרית מנחם הוא חלק מהפרויקט לשדרוג המרכזים המסחריים, אותו הובילה חברת מועצת העיר עינב בר כהן (התעוררות), פרויקט אשר כולל את שדרוגם של 14 מרכזים מסחריים בעלות של 17 מיליון שקלים.

"אני שמחה על תחילת העבודות במרכז מסחרי בקרית מנחם, שמצטרף למרכזים אחרים בהם כבר החל השיפוץ", מציינת השבוע בר כהן. "המילים החמות שוות את כל העבודה הקשה".

השדרוג הפיזי של המרכז המסחרי הוא רק השלב הראשון מבין שלושה שכולל הפרויקט, אשר מטרתו הפיכת המרכזים המסחריים בלב השכונות למקום מזמין, נוח, מטופח וחדשני – למען הקהילה. בהמשך הפרויקט יתרכזו המאמצים בחיזוק התוכן התרבותי והקהילתי ובשלב השלישי בפיתוח הכלכלי של המרכז.

העבודות במרכז המסחרי בקרית מנחם (צילום: אסף עדי)

העבודות במרכז המסחרי בקרית מנחם (צילום: אסף עדי)

אסף עדי, בעל עסק במרכז המסחרי שמשופץ בקרית מנחם: "אני ויתר בעלי העסקים מברכים על תחילת העבודות במרכז, חיכינו זמן רב ליום הזה ואין לי ספק שהשדרוג יתרום גם לעסקים וגם לתושבים שייהנו ממנו".

בר כהן, מוסיפה ומסכמת: "בעלי העסקים שמאסו בהבטחות חוזרות ונשנות מצד העירייה לשפץ את המרכז המסחרי, פשוט לא האמינו לי שהפעם זה באמת הולך לקרות. לאחר מסע ארוך ומייגע, אנו רואים את התוצאות בשטח. מגיע לבעלי העסקים בשכונות שגם להם ידאגו ואין שמחה ממני על כך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר