רמי מנדל, אלי טביב (צילום: אורן בן-חקון)
רמי מנדל, אלי טביב (צילום: אורן בן-חקון)

הטור של רמי מנדל | נפרדנו כך

הודעת הפרידה של אלי טביב נועדה אמנם להסיט את האש מהתנהלותו הקלוקלת, אבל עשויה להיות טובה לבית"ר

פורסם בתאריך: 19.5.18 14:29

יום ירושלים שצוין השבוע ברוב פאר והדר לא האיר פניו לקבוצות הירושלמיות, שנחלו אכזבות גדולות. המאכזבת מכולן היתה, כמובן, בית"ר, שדווקא בסיומה של עונה קסומה במהלכה שברה שיאי כיבושים, התרסקה במאני טיים. במקום לשתות מהבאר ולזכות בתואר, ספגה בית"ר לא פחות מ-11 שערים בתוך שמונה ימים בלבד, ואיבדה בזה אחר זה את האליפות ואת הגביע, ושלחה אלפי אוהדים צהובים אבלים וחפויי ראש לחופשת קיץ מדכדכת במיוחד.


 

  • ורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 


מה לא נאמר על ההתנהלות של בית"ר העונה? הזויה ומוזרה, מעוררת שאלות ותהיות על הדרך העקומה שאיתה הגיעו הצהובים כמעט עד הסוף, עד שאיבדו את הכיוון. כל העונה שאלנו ולא קיבלנו תשובה: מי קובע את ההרכב? מי מבצע את החילופים? מי מחליט לייבש על הספסל ברגעי ההכרעה דווקא את השחקנים הכי בולטים?

רבים, ואני ביניהם, קשרו לראשו של אלי טביב כתרים רבים כסקאוט מספר אחת בישראל. האיש שבר את השוק, שהמציא את השיטה להרוויח כסף מכדורגל וגם להצליח – לקנות בזול ולמכור ביוקר. טביב, כך נראה, שמע את המחמאות והסתנוור, איבד עצמו לדעת מרוב טפיחות על השכם ואגו נפוח והאמין שהוא כל יכול. הנוק אאוט האדיר שקיבלו הצהובים בשיאה של העונה הנחית את טביב נחיתת אונס לקרקע.

טביב היה כנראה האחרון להבין את הנזק שעשה, אבל השבוע נפל לו האסימון. ההודעה כי הוא מרים ידיים במסיבת עיתונאים רחוק מירושלים, נועדה, לטעמי, להסיט את אש הביקורות הצולבות. הבעלים הודיע כי הוא משאיר לאלי אוחנה את בית"ר עם תקציבי המועדון השוטפים ללא תמיכתו האישית, עד שימצא רוכש. טביב שם את בית"ר על המדף אבל בלי לנקוב בסכום ועם הרבה ערפל.

אני, שמכיר את אלי אוחנה, מעריך שעם תקציב שפוי אך עם כל הסמכויות ביד, הוא ייקח על עצמו את האתגר הקשה ולו רק כדי לתקן את הרושם הרע שנוצר השנה.

אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)


גם אצל האדומים בארנה לא היתה שמחה גדולה ביום ירושלים. הפועל הפסידה כידוע לעוד יריבה מהתחתית, הפעם נהריה שנאבקת נגד הירידה. האוהדים האדומים מפנימים אט-אט שעם כל התקוות הגדולות לשינוי כלשהו, לפחות ברוח הקבוצה, יש כאן בשורה התחתונה קבוצה מאד בינונית ומוגבלת שאין לה את הכלים להשתפר.

קבוצה, כמאמר הקלישאה, שיכולה להפסיד לכל קבוצה בליגה וגם אם הבלחות פה ושם של כדורסל יכולות לקרות, בסופו של דבר כדורסל טוב כבר לא נראה פה העונה. לא יודע אם זה יספיק להתמודד על התואר, או אפילו להגיע לפיינל פור, דבר אחד כבר ברור – היתה זו עונה קשה לצפייה ושתשפיע במידה רבה עם על מכירת המנויים וגם על גיוס הספונסרים. הדבר היחיד שאפשר וצריך לעשות כרגע זה להתפלל לנס כי זכייה באליפות, כמו שהקבוצה נראית, תהיה הפתעה.

 

[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר