שחקני בית"ר במשחק נגד בני יהודה (צילום: ניר קידר)
(צילום: ניר קידר)

"אף אחד לא יודע מה יהיה בשנה הבאה בבית"ר"

בלאגן וחוסר ודאות בבית"ר עקב עזיבתם של שכטר, עזרא, קליימן, גולדברג ושושן - גם עתידם של שאר השחקנים לא ידוע

פורסם בתאריך: 26.5.18 10:29

חוסר ודאות גדול בבית וגן: איתי שכטר, חן עזרא, בוריס קליימן, שון גולדברג וסתיו שושן עזבו השבוע את המועדון. לעומתם אנתוני וארן, אופיר קריאף ויאקוב סילבסטר ימשיכו במועדון – אלא אם כן יחליט הבעלים, אלי טביב, למכור את השחקנים, אבל זה מסתמן חזון למועד. יחד עם זאת, איתמר ניצן וקרלוס קויאר חתמו, כידוע, והצטרפו למועדון בשבוע שעבר.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

ביום שלישי נפרדו השחקנים העוזבים מהקבוצה באופן רשמי, בהודעות בחשבונם האישי באינסטגרם. שכטר, השחקן הבכיר במועדון והקפטן של הקבוצה כתב: "לפני שנתיים וחצי התחילה אחת מהתקופות היפות בחיי. חזרתי לשחק כדורגל עם שמחת חיים, ואני חייב תודה ענקית מכל הלב לאלי טביב, שהאמין בי ותמך בי. השנה רצנו לאליפות ולגביע, עשינו הכל כדי שזה יקרה אבל לעתים ישנם דברים חזקים מאיתנו".

ובחדר ההלבשה – כאוס. "המצב מאוד מפחיד ומלחיץ", טוען ומתאר שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אף אחד לא יודע מה יהיה בשנה הבאה בבית"ר".

גם עתידם של מרסל הייסטר ואנטואן קונט לא ברור, אך ידוע שהשניים לא רוצים להמשיך במועדון, ובבירה לא שוללים אפשרות למכור את השניים.

כמו כן, קלאודמיר פריירה טרם קיבל תשובה, אך נותן כרגע עדיפות לבית"ר למרות שקבוצות אחרות מביעות בו עניין. אריק סאבו, למרות השמועות, לא עוזב כל כך מהר: "אריק רוצה להמשיך בקבוצה. יש לו חוזה לשתי עונות וטוב לו במועדון", אומרים מקורביו. סאבו עצמו אמר: "אם שני הצדדים יסכימו על מכירה, ורק אם תבוא קבוצה שתתאים לי ושתעמוד בדרישות שלי, אעזוב".


קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

יישאר, או לא? קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)


"עם ניהול אחר ועם התנהלות אחרת היינו לוקחים אליפות בהליכה", אומר בייאוש גורם במועדון. "המקום לא מתנהל כמו שצריך. יש פה קבוצה אדירה שיכולה היתה לעשות עונה גדולה. חבל שהיו דברים שהפריעו".


אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

רוצה להמשיך בבית"ר. אריק סאבו (צילום: ניר קידר)


 

ביום שלישי נפגשו ראש העיר ניר ברקת, אלי אוחנה וטביב, על מנת לדון באפשרות שהבעלים ימכור את הקבוצה. להערכת גורמים המעורים בפרטים טביב ידרוש עבור הקבוצה 40 מיליון שקלים – הסכום שהוא השקיע לטענתו במועדון מאז רכש אותו.

יש הטוענים כי קבוצת רכישה של אנשי עסקים ירושלמים, אוהדי בית"ר, מעוניינת לקנות את הקבוצה, אך גורמים בסביבת ברקת אומרים: "טביב לא רוצה למכור את בית"ר, זה משחק. אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק".

בתוך כך, הקבוצה תצא ב-26.6 למחנה אימונים בטלקי, הונגריה, שם ערכה את המחנה גם בעונה שעברה. את האימונים הרשמיים בית"ר צפויה לפתוח ב-12 או ב-17 ביוני, והמשחק הראשון באירופה יהיה כנראה ב-12 ליולי.


בבית"ר טוענים על רקע העזיבה של אלי טביב: "כלום לא ישתנה"

הטור של רונן שוויג: נשאר רק טעם רע


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר