מרסל הייסטר (צילום: אורן בן-חקון)
מרסל הייסטר (צילום: אורן בן-חקון)

דופק נפקדות: "הייסטר לא רוצה לחזור לישראל"

המגן לא התייצב לפתיחת האימונים של בית"ר ירושלים ואף פרסם תמונה שלו באינסטגרם בדיוק בדקות שבהן הקבוצה התאמנה. "זו יריקה בפנים למועדון", אומר שחקן בבית"ר

פורסם בתאריך: 18.6.18 11:02

ביום שלישי שעבר, בזמן ששחקני בית"ר ירושלים ערכו את האימון הראשון לעונת המשחקים הקרובה, העלה מרסל הייסטר תמונה באינסטגרם שלו שבה הוא נראה בביתו שבקרואטיה ביחד עם ארוסתו מרתה.

להייסטר, חשוב לציין, חוזה לעונה הקרובה בבית"ר, זאת לאחר שהקבוצה מימשה את האופציה שהיתה לה להאריך עמו את ההתקשרות, והוא אף קיבל הודעה על פתיחת האימונים, אך בחר שלא להתייצב.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"מרסל לא רוצה לחזור לישראל", מדגיש מקורב למגן השמאלי, "והוא גם אמר את זה יותר מפעם אחת, גם לאנשי בית"ר ירושלים וגם לאוהדים. כל מה שהוא עבר בעונה שעברה, גם בכך שלא שיחק במשחקים האחרונים וגם בכל ההתנהלות מולו, הובילו אותו לרצון למצוא מקום אחר".

אותו מקורב מתייחס לנושא מימוש החוזה על ידי בית"ר ירושלים ואומר: "מרסל מבחינתו מוכן ללכת עם העניין הזה הכי רחוק שיש, עד לבתי הדין לענייני ספורט אם צריך. לדבריו, ההתנהלות של השנה שעברה תימשך גם השנה כשגם הבעלים לא ישתנה, ולכן הוא לא מעוניין לחזור".

שחקן בבית"ר, שנמצא בקשרי חברות טובים עם הייסטר, מוסיף: "מרסל אמר עוד לפני סיום העונה שהוא לא רוצה להמשיך כאן. הוא טוען שהקבוצה בירידה, שעוד שחקנים עשויים לעזוב ושהקבוצה נחלשה. הוא לא רוצה להמשיך במקום שנמצא בשקיעה".

שחקן אחר בבית"ר מתייחס לתמונה שהעלה הייסטר באינסטגרם בדיוק בזמן שבו הקבוצה עלתה להתאמן בפעם הראשונה ואומר: "מרסל פשוט הראה לאנשים במועדון שהוא לא סופר אותם, הוא מבחינתו אומר שלא מעניין אותו כלום. זו התנהלות מבישה. לא יכול להיות ששחקן לא מגיע לאימונים כשיש לו חוזה".

"זו יריקה בפנים למועדון", טוען בטון נחרץ יותר שחקן נוסף בבית"ר. "אם שחקן ישראלי היה עושה דבר כזה כבר היו מעלים אותו על טיל".

מבחינה מקצועית, המאמן גיא לוזון רוצה מאוד את הייסטר בקבוצה, בעיקר כדי להימנע מעוד זעזוע ומעוד עזיבה של שחקן בכיר, מה גם שהאופציות הקיימות בשוק המגנים השמאליים בארץ אינן מלהיבות במיוחד.

מנגד, גורם בבית"ר מדגיש כי "צריך לתת לו ללכת. לא ראיתי שהוא עזר לנו כל כך בעונה שעברה. הוא הפקיר את ההגנה כל הזמן, במיוחד במשחקים באירופה, ואני לא מבין מה הלחץ ולמה ההתעקשות על שחקן שלא רוצה להיות כאן".

גורם אחר בבית"ר מציין כי "אנחנו לא שמענו ממרסל שהוא רוצה לעזוב. אנחנו בונים עליו ואנחנו בטוחים שהדברים יסתדרו. הוא שחקן איכותי ורביעייה אחורית שכוללת אותו ביחד עם קוויאר, כחילה וקונט תיתן לנו הגנה חזקה ויציבה. בסופו של דבר הוא יגיע לארץ ואז נקיים איתו שיחות ונבהיר לו שההתנהגות הזו לא מקובלת, אבל גם נגיד שההתנהלות שהיתה בעונה שעברה לא תחזור על עצמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר