פעילות לכל המשפחה בנאות קדומים (צילומים חסן עליאן)
פעילות לכל המשפחה בנאות קדומים (צילומים חסן עליאן)

חוויה בפארק: מגוון פעילויות בנאות קדומים

הפארק מציע שלל פעילויות למשפחות, החל בחוויות לימודיות בסימן התנ"ך ועד למופעים וניווט לילי

פורסם בתאריך: 6.4.17 12:34

את סיפור יציאת מצרים ו־40 השנים שבהן נדדו בני ישראל במדבר כולם מכירים, אך איך נראו החיים בישראל לאחר תום הנדודים? את התשובה לכך תוכלו למצוא במהלך חול המועד פסח בפארק נאות קדומים. המבקרים בפארק יגיעו אל אזור התעשייה החקלאי של הכפר הקדום "חרמשית", שבו יפגשו שלל דמויות שישתפו חוויות מחייהם ה"חדשים", ויספרו כיצד הפכו עם כניסתם לארץ מרועי צאן לעובדי אדמה; בבית הגִתות, מפעל היין הקדום, יספר הכורם על יין התירוש האיכותי שהוא מייצר; בטחנת הקמח המופעלת בכח המים יחכה הטוחן וידגים כיצד פועלת הטחנה; ובבית הבד ימתין יצרן שמן הזית לעולי הרגל, שיציג את תוצרתו המשובחת.

בדרך אל הכפר יצעדו המשתתפים באחד מבין שני מסלולי הליכה נוחים, המותאמים גם לעגלות. המטיילים יפגשו לאורך
המסלולים בגורן, שבו לומדים כי בימים ההם הלחם לא חיכה על מדף המאפייה אלא עבר שלבים רבים עד שהיה מוכן לאכילה, ובבור המים, שם מתנסים בדליית מים ושומעים על הקושי שבשמירה על המים בארץ ישראל לעומת ארץ מצרים. כדי להיזכר בימי העבדות במצרים, המבקרים יוכלו גם להתנסות בבנייה אקולוגית מלבני בוץ ותבן.

אלו לא הפעילויות היחידות שייערכו בפארק: במקום יתקיימו שני מופעים – ההצגה "מעשה בשני אחים", והמופע מוסיקלי "הקשה בבקשה". המבקרים יוכלו ליהנות גם ממתחם יצירה לילדים ברוח החג, מג'ימבורי לקטנטנים, מפינת חיות משק ומטיול רכוב ב"תיורית" – רכבת הפארק (בתוספת תשלום).

פסח בנאות קדומים, ד'-ו', 14.4-12.4.
מחיר: 40 שקל לאדם, החל מגיל 3.
לפרטים נוספים: 08-9770770;
www.n-k.org.il.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר