שי ניסים (צילום: ינון פוקס-באדיבות בית"ר נורדיה)
שי ניסים (צילום: ינון פוקס-באדיבות בית"ר נורדיה)

נסים: "בשנה שעברה נשכתי שפתיים רק כדי לעזור לקבוצה"

אחד מהסמלים של בית"ר נורדיה, שי נסים, הודיע על פרישה בעקבות פציעה טורדנית: "הבנתי שאני לא בריא ב-100 אחוזים". ומה לגבי תפקיד במועדון? "כל דבר בזמנו"

פורסם בתאריך: 16.7.18 16:23

בבית"ר נורדיה ממשיכים לעבוד ולבנות את סגל הקבוצה, אך במקביל גם להיפרד ממספר שחקנים משמעותיים שלא ממשיכים בקבוצה לעונה נוספת. אחרי ציון זקן שפרש, אביתר ברוכיאן ומיקי רנדי שסיכמו על עזיבתם, גם שי ניסים – אחד מהסמלים של בית"ר נורדיה – לא ילבש את הצהוב-שחור בשנה הבאה, לאחר שהוא החליט לפרוש ממשחק פעיל בגלל פציעה טורדנית בירך.

 

 

"החלטתי לשים את הכדורגל בצד ולפרוש", מסביר נסים בראיון ל"ספורט כל העיר". "הכדורגל היה החלק הכי חשוב בחיים שלי, אבל הגיע הזמן שאתקדם הלאה ואדאג לעצמי ולביתי. עברתי בעונה האחרונה יותר מדי פציעות וקשיים, ולכן יהיה לי קשה לחזור ולשחק. אם הייתי יכול לשחק, היה לי עוד מה לתרום כי אני בסך הכל בן 30, אבל ברגע שהבנתי שאני לא מרגיש בריא ב-100 אחוזים, לא שווה לי להילחם בכל משחק בפציעות ולנסות כל הזמן להיות כשיר. פשוט לא הרגשתי בריא".

נסים מספר על הפציעה שלמעשה גרמה לו לפרוש מכדורגל: "זו פציעה בירך שאני מושך כבר זמן רב. ניסיתי לטפל בה ולהחלים ממנה לגמרי, אבל לא הצלחתי. בשנה שעברה נשכתי שפתיים באימונים וגם במשחקים, רק כדי לעלות ולעזור לקבוצה".

מה אמרו לך ראשי בית"ר נורדיה? הם הציעו לך תפקיד אחר בקבוצה?
"האנשים בנורדיה הציעו לי תפקידים במערכת, אבל זה לא משהו שהבשיל או התקדם למקום כלשהו. הייתי שמח מאוד להישאר בתפקיד מסוים, וזה מעניין אותי, אבל רק בזמן ובתפקיד שהכי יתאים לי, ושארגיש בו שאני יכול לתרום למועדון. אני חושב שיש לי הרבה מה להציע מבחינה מקצועית לקבוצה, אבל אני לא דואג. כל דבר בזמנו. חשוב לי להדגיש – אין לי כעס על אף אחד, להיפך אני אוהב את בית"ר נורדיה. הגעתי להחלטה על פרישה כבר באמצע העונה שעברה, והיום אני מאוד שלם עם זה".

איך אתה מסכם את התקופה בנורדיה?
"היו לי שם שלוש שנים נפלאות של הצלחה מקצועית, המון שמחה ואושר. בית"ר נורדיה החזירה לי את הכיף לשחק כדורגל. עליות הליגה עם הקבוצה הן רגעים שלא אשכח, וזה מה שאקח ואזכור מהתקופה הנפלאה".

 

רוב הזמן שיחקת בליגות הנמוכות, אתה מרגיש פספוס בקריירה?
"אני לא יודע אם פספוס זו המילה הנכונה, כי מצד אחד ברור שציפיתי מעצמי ושציפו לי דברים גדולים הרבה יותר, ומצד שני אחרי כל מה שעברתי אני די שלם עם עצמי וגאה במקום שאליו הצלחתי להגיע, למרות המכשולים. אני מודה לאלוהים שנתן לי את הזכות לעבור, לחוות, להתרגש ולהתאכזב, ולהכיר את המקצוע הזה ואת האנשים שבתוכו ומסביבו".

לסיום, מבקש נסים להודות "קודם כל למשפחה התומכת והמדהימה שלי, לחברים שלי לקבוצה בבית"ר נורדיה ולקהל המדהים והמחבק. אני רוצה להודות גם למי שהביאו אותי לקבוצה – משה בן ארוש ועמית ברבש".
בעניין אחר. בתחילת השבוע חתם בנורדיה המגן הימני יונתן זדה לעונה נוספת, והוא השחקן הראשון בסגל הקבוצה, שאותו מגבש בימים אלו המאמן החדש שלומי עמר. הקבוצה מנהלת כעת מו"מ עם החלוצים אסף גובזה ודייויד גומז, וגם השחקן הצעיר, דביר ברוך, והקשר אדי דדון צפויים להמשיך. במקביל, נמשכות השיחות עם השוער אוהד סיידוף על המשך דרכו בקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר