אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)
אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

ברוכיאן: "הייתי חלק מהבנייה של נורדיה, כואב לי לעזוב ככה"

אביתר ברוכיאן, מהשחקנים הבולטים של נורדיה מאז הקמתה, נפרד מהמועדון: "הסבירו לי שהמאמן לא מעוניין בי, וגם נתנו לי הצעה כספית מאוד נמוכה"

פורסם בתאריך: 12.7.18 21:41

בית"ר נורדיה ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה, אבל השינויים העיקריים שנעשו עד כה מתבטאים בעיקר בעזיבה של שחקנים שונים. אחד מהם הוא הקשר אביתר ברוכיאן, שנמצא עם הקבוצה מיום הקמתה בקיץ 2014. בשבוע שעבר התבשר ברוכיאן כי הוא לא נמצא בתוכניות של המאמן שלומי עמר, ולאחר ארבע שנים הוא מסיים את דרכו במועדון. בניגוד לציון זקן, שפרש מכדורגל ומונה לעוזר מאמן, ברוכיאן לא נשאר במועדון.

"היתה לי שיחה עם ראשי בית"ר נורדיה והם הסבירו לי שהמאמן לא מעוניין בי", מסביר ברוכיאן. "גם נתנו לי הצעה כספית מאוד נמוכה, וזה היה מוזר. אני מכבד את ההחלטה של המאמן, זה הכדורגל. הבנתי שאני לא בתוכניות המקצועיות, ושאם אשאר לא אקבל דקות משחק רבות, וזה לא נתן לי מוטיבציה להמשיך – בטח שלא בתנאים הכספיים האלה".

נשמע שקשה לך.
"היה לי מאוד כיף במועדון. אהבתי את הכדורגל בנורדיה. שמרתי על חדר הלבשה בריא ובזכות זה לא שמעו עלינו דברים רעים. הייתי חלק מהבנייה מהיום הראשון של המועדון, וכואב לי לעזוב ככה".

לא רצית להישאר ולהוכיח לשלומי עמר מה אתה שווה?
"אני לא צריך להוכיח לשלומי מה אני שווה. אם זה המצב, אני כנראה לא צריך להיות כאן. אף אחד לא ייקח את מה שעשיתי עבור בית"ר נורדיה – אני לא ילד שעלה מהנוער. מכירים אותי ואת היכולת שלי. לשלומי יש הדרך שלו והתורה שלו בכדורגל, ואני לא יכול לעשות עם זה הרבה. אבל לא קרה כלום: כנראה זה מה שצריך להיות, ואני ממשיך הלאה בראש מורם".

אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

יש לך בטן מלאה על מישהו?
"לא. אין לי בטן מלאה על המועדון. אני מאחל הרבה הצלחה לבית"ר נורדיה, ומקווה שלא ייסטו מהדרך שהנחילו משה בן ארוש ומומי דהן. זו דרך שעבדה די טוב לדעתי. הייתי רוצה מאוד להיות חלק מהקבוצה, אבל בכוח או בכל מחיר זה לא יילך, ואי אפשר לכפות. יש לי אחריות, כי אני נשוי עם ילדים, ובסיטואציה שנוצרה אני צריך לחפש מקום אחר".

 

לאן באמת מועדות פניך?
"אני עוד לא באמת יודע. יש לי כמה אופציות, בליגה א' ובליגה ב', ואני מסתכל רק קדימה. הליגה הלאומית מתאימה פחות מבחינתי, למרות שחלק מהקרובים אליי חושבים שאולי כדאי לי לנסות".

יש סיכוי שתחזור בעתיד לנורדיה?
"אולי באמת עוד אחזור, וזה רק פסק זמן לשנה אחת. אני לא רוצה לסכם, כי הכל אפשרי. מאוד נהניתי בנורדיה, וזה מקום מאוד מיוחד שהחזיר לי את השמחה לכדורגל, שאבדה. זה מועדון שחוויתי בו הצלחות ורגעי אושר, וקשה לי להיפרד מהמקום כי הוא נכנס לי ללב. אבל אני צריך להמשיך הלאה, כי זה עולם הכדורגל".

"אני רוצה להודות למשה בן ארוש, המנהל המקצועי, על הכל", מוסיף ברוכיאן ומסכם. "מהיום הראשון שהגעתי לנורדיה הוא היה כמו אבא בשבילי. הוא כיוון אותי, ייעץ לי, ובזכותו התקדמתי ושיניתי את החשיבה שלי. הוא שינה אותי. מילה טובה מגיעה גם למנהל היוצא, רן מבשוב, שעשה המון ועזר לי המון. הוא חבר אישי שלי, ממש כמו אח, וזו לא קלישאה. אבל מעל כולם מגיעה מילת תודה גדולה למומי דהן על התמיכה והאמונה, וכמובן לבית"ר נורדיה שנתנה לי את הבמה ואת ההזדמנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר