ציון זקן - עוזר מאמן בית"ר נורדיה (צילום ינון פוקס)
ציון זקן - עוזר מאמן בית"ר נורדיה (צילום ינון פוקס)

ציון זקן: "אני שמח שאני נשאר במערכת של נורדיה"

זקן, קפטן נורדיה בשלוש השנים האחרונות, מסכם את הקריירה ואומר: "זו היתה זכות לשחק וליהנות מכדורגל במועדון הזה, סוג של פיצוי לקריירה שלי"

פורסם בתאריך: 5.7.18 10:46

ציון זקן, קפטן בית"ר נורדיה בשלוש השנים האחרונות, החליט לתלות את הנעליים ולפרוש מכדורגל. "היה לי מאוד-מאוד חשוב לפרוש בכבוד, והבנתי שזה הזמן לעשות זאת", מדגיש זקן בראיון מיוחד ל"ספורט כל העיר". "אני פורש אחרי שלוש שנים מדהימות בנורדיה, שנים שבהן עלינו שתי ליגות ושנה אחרונה טובה מבחינה אישית".

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

זקן, בן 37, פורש אמנם ממשחק פעיל, אבל נשאר בבית"ר נורדיה, שבה הוא ישמש בעונה הקרובה כעוזרו של המאמן שלומי עמר. "אני שמח שאני נשאר במערכת של בית"ר נורדיה", הוא אומר ומספר על הלבטים שליוו אותו בשבועות האחרונים. "מבחינה פיזית יכולתי לשחק עוד עונה, אבל הבנתי שיש לי הזדמנות טובה לפתח קריירה חדשה, שאני מאוד רוצה. יש לי את הזכות לעבוד עם מאמן כמו שלומי עמר וללמוד ממנו בתחילת הדרך החדשה שלי. שלומי עמר הוא מאמן יסודי ומקצוען, אני מאמין שתהיה בינינו כימיה טובה. אני המון שנים בליגה א', ואביא מהניסיון שלי לטובת המערכת".

מה יהיה התפקיד שלך?
"כעוזר מאמן התפקיד שלי יהיה בעיקר לתווך בין השחקנים לבין שלומי עמר. אני אתרום מהניסיון ומהידע שלי כשחקן, בעיקר לאור העובדה ששיחקתי שנים רבות בליגה א'. אעזור בכל העניינים המקצועיים שהמאמן ידרוש ממני. בסופו של דבר, זו שנת לימוד מצוינת בתחום שהוא חדש עבורי".

ובעתיד? אתה רואה את עצמך כמאמן ראשי?
"אני בהחלט רואה את עצמי בעתיד כמאמן ראשי, אבל אני חושב שאני צריך להתחיל צעד אחרי צעד. בראייה שלי, אני מאמין שהצלחה באה מעבודה קשה, ואני שמח לעשות זאת ולהתחיל בתור עוזר מאמן כדי להשתפשף".

ציון זקן (צילום ינון פוקס)

ציון זקן (צילום ינון פוקס)

איזו קבוצה נבנית השנה בנורדיה?
"אנחנו רק בתחילת הדרך של שלב בניית הקבוצה ואנחנו עושים את זה לאט-לאט. לנורדיה תהיה קבוצה תוססת וצעירה, לפי הקו והדרך של שלומי עמר. השנה, כפי שכולם מבינים ויודעים, התקציב יהיה נמוך יותר והקבוצה תבנה בהתאם".

ציינת קודם שהרבה שנים שיחקת בליגה א', אתה חושב שהיית יכול להגיע רחוק יותר?
"אין לי ספק שהייתי יכול לשחק בליגות הגבוהות ולהגיע רחוק יותר בקריירה, אבל אין לי תלונות. אני מאמין שהכל לטובה. אני שמח שיצא לי לשחק בקבוצות עם הרבה קהל כמו הפועל קטמון וכמו בית"ר נורדיה, קבוצות אוהדים שתמיד שאפו להיות למעלה. זה היה מרתק וכיף גדול. בנוסף, כאחד שגדל בבית"ר ירושלים, אני מאושר שיצא לי לסיים את הקריירה בבית"ר נורדיה, כי זו סגירת מעגל בשבילי".

 

מה הרגע השמח ביותר שהיה לך במהלך הקריירה?
"לשמחתי, היו לי הרבה רגעים טובים והרבה עליות ליגה, אבל אין ספק שהרגע המרגש ביותר היה כשנורדיה עלתה לליגה א' בשנה שעברה. היתה לנו עונה לא קלה שסופה היה מתוק מאוד. היה לי כיף לראות את האוהדים שלנו מאושרים, כי הגיע להם מאוד".

מילות פרידה מהאוהדים?
"אני רוצה להודות לקהל של נורדיה, שהוא מספר אחד מבחינתי. קהל שתמיד נתן לי אהבה ותמיכה אין סופית. חשוב לי גם להודות לאדם מאוד יקר לי – משה בן ארוש, שהביא אותי לנורדיה. זו היתה זכות לשחק בנורדיה וליהנות מכדורגל, סוג של פיצוי לקריירה שלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר