אולם הספורט של תיכון יובל (צילום: דוברות האוניברסיטה העברית)
אולם הספורט של תיכון יובל (צילום: דוברות האוניברסיטה העברית)

מגמת לימוד חדשה בתיכון יובל: מדריכי שחייה

בית הספר המקצועי יובל, שפועל מקמפוס האוניברסיטה בגבעת רם, יציע לתלמידיו החל מהשנה את המסלול הלימודי הייחודי

פורסם בתאריך: 7.8.18 09:29

שנת הלימודים התשע"ט מתקרבת בצעדי ענק, וכחלק מההכנה לשנה שבפתח, החליטו בבית הספר המקצועי תיכון יובל להתחדש במגמת לימוד חדשה – הדרכת כושר גופני, בריאות ושחייה.



התוכנית הייחודית של תיכון יובל, שפועל כידוע בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית, הינו פרי שיתוף פעולה עם מכון וינגייט ומרכז הספורט האוניברסיטאי קוסל. בתיכון יובל מציינים כי התוכנית מיועדת לבני נוער שמעוניינים להפוך את תחום הכושר והבריאות ואת ענף השחייה למקצוע לחיים.

לדברי מנהלת בית הספר, רות פן בן אריה, ההחלטה להקים את התוכנית קשורה לכך ש"תיכון יובל עובר שינויים ומנסה להתאים את עצמו למקצועות המאה ה-21. הבחירה לפתוח את התוכנית בשנה הבאה נובעת מהרצון שלנו לחזק את השותפויות בין האוניברסיטה, משרד העבודה, משרד הספורט ומכון וינגייט, ולאפשר לבני הנוער לעסוק בתחום הכושר הגופני עוד בתקופת התיכון. המתכון המנצח מבחינתנו הוא הכשרה מקצועית רלוונטית וצוות מורים שאפתן המכוון גבוה, ומשקיע ביצירת סביבת למידה מותאמת אישית וחדשנית".

יצוין כי לימודי המגמה החדשה יתקיימו במקביל ללימודי הליבה בבית הספר. התלמידים יחלו את הלימודים בכיתה י', אז יתמקדו בהכנה לקורס מדריכי שחייה ובמקביל ילמדו את יסודות אימון הכושר הגופני. בכיתה י"א ימשיכו התלמידים את אימוני הכושר כהכנה לקורס מדריכי כושר גופני ובריאות, במקביל ללימוד קורסי עזרה ראשונה. בכיתה י"ב יעברו הכשרה מלאה כמדריכי כושר גופני ובריאות, ויסיימו את הכשרתם המקצועית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר