עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

מקורב לוורד: "אם טביב לא ימכור את עידן, אני מאמין שהוא יילך לבוררות"

בסביבתו של קשר בית"ר ירושלים מציינים כי אם טביב לא יגיע להסכם למכירתו, הוא יגיע לבוררות כדי להשתחרר. "יש חוסר ודאות, למה שהוא ירצה להישאר?"

פורסם בתאריך: 2.8.18 11:54

סוגיית עתידו של עידן ורד התבהרה השבוע באופן משמעותי. בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב התייצב ביום שלישי האחרון במשרדי הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל והודיע כי בכוונתו למכור את ורד, ביחד עם שחקנים בכירים נוספים, כדי להקטין את תקציב הקבוצה ואת הבטוחות שהוא יידרש לשלם.

מבחינת המאמן גיא לוזון, כפי שהוא ציין במסיבת העיתונאים לפני משחק מוקדמות הליגה האירופית לפני שבועיים, מכירה של ורד תהיה בבחינת "מכת מוות מקצועית". ולמרות זאת, ורד לא צפוי להישאר בבית"ר ואף לא לפתוח את הליגה. השבוע קיבל טביב הצעה רשמית ממכבי חיפה עבור ורד – כמיליון וחצי שקלים, אך הבעלים סירב כשהמטרה שלו היא למכור את ורד בסכום גבוה בהרבה.

ורד, כפי שכבר פורסם, הגיע כבר למצב שבו הוא נחוש מאוד לעזוב את המועדון. הקשר, כזכור, נפגע מאוד מהמהלכים שננקטו נגדו בסיום העונה שעברה ובמיוחד מכך שהוא שותף במשחק גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה רק בדקה ה-105 ולאחר שהתחמם על הקווים במשך כשעה.

"עידן לא יישאר בבית"ר ואם טביב לא ימכור את עידן, אני מאמין שהוא יילך לבוררות", טוען אחד מחבריו הקרובים של הקשר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "המצב של בית"ר ירושלים לא טוב, יש חוסר ודאות, שחקנים רבים עזבו וכנראה שעוד יעזבו, למה שהוא ירצה להישאר? הגענו למצב אבסורדי שבו במשחק גביע הטוטו ביום ראשון שותפו שני שחקנים מהנוער שאף אחד לא הכיר והיו שחקנים, אני ביניהם, ששכחו אפילו איך קוראים להם במהלך המשחק. זה עצוב".

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

יש לציין כי עזיבה של ורד תחסוך לטביב הרבה מאוד כסף, כשפרט לסכום המכירה שעליו מתנהל מו"מ, תחסוך בית"ר ירושלים את שכרו בשנתיים הקרובות – כ-500 אלף דולר בסך הכל.

"זה די טבעי שעידן ורד לא רוצה להישאר בבית"ר", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "שחקן כמוהו, עם האיכויות שלו, מעדיף לשחק במועדון עם שאיפות לצמרת וזה טבעי".

אותו גורם מתייחס גם לאובדן המקצועי ומציין כי "גיא לוזון מדבר הרבה עם עידן ורד, אבל גם הוא יודע שזה לא תלוי בו, ולמען האמת גם לא בעידן ורד. תהיה פגיעה מקצועית אנושה, כשבנוסף שחקנים נוספים עשויים ללכת בעקבותיו".

מנגד, גורם אחר בבית"ר טוען כי "עדיף כבר לוותר על ורד ולגמור את הסאגה הזו. אם הוא לא רוצה להיות פה, שלא יהיה. עדיף שיהיה שחקן צעיר שיעריך את המקום שלו מאשר שחקן עם חוסר חשק. ההתנהלות שלו מרגיזה כי כלפי חוץ הוא משדר שהוא בית"רי, אבל מאחורי הקלעים הוא מדבר עם אלי אוחנה ועם גיא לוזון ומבקש שישחררו אותו. אז כן, עדיף שהוא לא יהיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר