אגודת ספורט נורדיה "צו פיוס" נערים א' שפלה, נערים הפועל ירושלים סמי מלכה ארצית דרום, בית"ר ירושלים גדי נערים ג' מחוז מרכז (צילומים: צילומים באדיבות ביתר ירושלים, באדיבות מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, אדיבות ביתר נורדיה)
אגודת ספורט נורדיה "צו פיוס" נערים א' שפלה, נערים הפועל ירושלים סמי מלכה ארצית דרום, בית"ר ירושלים גדי נערים ג' מחוז מרכז (צילומים: צילומים באדיבות ביתר ירושלים, באדיבות מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, אדיבות ביתר נורדיה)

מחלקות הנוער הירושלמיות: תכירו את הבכירות

נערים ג’ של בית”ר חולמים על עתיד ורוד; הנוער של הפועל פורע שטרות; ונערים א’ של נורדיה שואפים להיות גאוות המועדון

פורסם בתאריך: 10.11.18 16:50

פינת הנוער השבועית תתמקד בשתי הקבוצות הבכירות של הפועל ושל נורדיה – הראשונה מציגה יכולת מרשימה מוקדם מהתחזיות, והשנייה הולכת ומשתפרת ככל שחולפים הימים. הקבוצה השלישית שבה נתמקד כאן היא קבוצת נערים ג’ של בית”ר, שמתרגלת לעידן חדש ומשודרג, ומקווה לסייע בהשבת המחלקה לימיה הגדולים.



בית”ר ירושלים גדי, נערים ג’, מחוז מרכז: ניצחון מתוק

קבוצת נערים ג’ של מחלקת הנוער בבית”ר ירושלים, שנתון 2004, משחקת במחוז מרכז ונמצאת במקום השביעי עם 15 נקודות, אחרי שמונה מחזורי ליגה. בשבת שעברה הביסה הקבוצה את הפועל קטמון בתוצאה 1:5, בדרבי היוקרתי של המחוז.

מאמן הקבוצה, אסי ברוכיאן, בית”רי מבטן ומלידה, שיחק בעברו גם בקטמון, שימש כעוזר מאמן בנורדיה וכמאמן בנוער, בנערים ב’ ובנערים ג’ בבית”ר. הניצחון הזה אומנם לא הזכיר לו את משחקי הדרבי המיתולוגיים, אבל זה היה בהחלט ניצחון מתוק ומיוחד.

ברוכיאן: “זה היה ניצחון חשוב לנערים, שביום ראשון הלכו לבית ספר שמחים ומשוחררים. מכאן ממשיכים הלאה. יש לי ולעוזר שלי, שלומי בן שמחון, קבוצה מאוד מוכשרת וכל השחקנים בה ראויים. השוער שלנו, רוי עמדי, הוא שוער העתיד של בית”ר לדעתי; בהגנה משחק אמיר אלה, שכבר כבש שלושה שערים; הקפטן שלנו, נדב מרקוביץ’, שהוא בלם מצוין, הגיע אלינו ממעלה אדומים; בקישור המצוין משחקים עדי יונה, רועי אלקוקין, רז בדש ושחר יאיר; בהתקפה משחקים אלון בן עמי ובאדי יעקב, שמסומן לעתיד.

חשוב לי מאוד לציין את העבודה של המנהל המקצועי של המחלקה, חנן אזולאי. מה שהוא עושה זה מעל ומעבר. גם הבעלים החדש, משה חוגג, הכניס המון אלמנטים למחלקה כולה, אם זה ליווי של תזונאי, פיזיולוג, אנליסט ועוד. כל המתחם בבית וגן מרושת במצלמות, וגם המשחקים מצולמים. זה עידן חדש, אין מה לומר. קרדיט גדול מגיע גם למנכ”ל בית”ר, מוני ברוש. כולנו עובדים קשה על מנת להחזיר עטרה ליושנה”.

בית"ר ירושלים גדי נערים ג' מחוז מרכז (צילום: באדיבות ביתר ירושלים)

בית"ר ירושלים גדי נערים ג' מחוז מרכז (צילום: באדיבות ביתר ירושלים)


נוער הפועל ירושלים סמי מלכה ארצית דרום: עידן חדש

עם כל האופטימיות ששררה בקיץ, איש לא האמין שקבוצת הנוער של הפועל, שבסוף העונה שעברה ירדה מהלאומית לליגה השלישית בבושת פנים, תוביל כעבור שמונה מחזורים את הליגה הארצית במחוז דרום, עם מאזן מדהים של שבעה ניצחונות ותיקו אחד, ופער של שבע נקודות מהמקום השלישי. בשבת שעברה ניצחה קבוצת הנוער ב’משחק העונה’ את הפועל קרית אונו, סגנית המובילה, 1:2.

בקבוצה יודעים לספר על השוער, אביב לוי, כפוטנציאל לבוגרים. נוספים אליו שני המגנים, סולומון נגוסה ואריק גדליהו, המסומנים כמי שבעתיד יוכלו לעשות את הקפיצה ולהיות גם הם חלק מהקבוצה הבוגרת. את ההתקפה מובילים שגיא לוי בכנף שמאל ורמון מסאלחה, ‘שובר השוויון’ של הנוער, המשחק בכנף ימין. שחקן נוסף שראוי לציון הוא הקשר/חלוץ ניר זקן.

המאמן, יאיר אסייג: “אני חותם על שלושה שחקנים לפחות שיגיעו לבוגרים, בוודאות. הסוד שלנו הוא סגל מגוון של 24 שחקנים ותנאים של נוער ליגת על. אנחנו מתנהלים כמו קבוצת בוגרים לגיטימית לכל דבר. השחקנים מחויבים, יודעים שאצלי אין הרכב קבוע, ומי שלא טוב באימונים לא ישחק. כל השחקנים בסגל שווים, כולם ראויים ויכולים בכל רגע נתון לקבל את חולצת ההרכב. זה מה שהופך אותנו לטובים.
בזכות מישל דיין ודובי גולדברג אנחנו מקבלים כל מה שצריך. הכל. אני צובט את עצמי ועדיין לא מתעורר מהחלום. זו אכן הפועל ירושלים, וזה עוד לפני שדיברתי על משטח הדשא שנחנך בשבת האחרונה בקרית היובל.

רק כדי להבין על מה אני מדבר, מישל סוגר לנו כבר עכשיו מחנה אימונים, כנראה בחו”ל, לקיץ. במשחק בשבת היו 300 איש במגרש ומסביב לו. היציע היה מפוצץ, וגם החניה. אלו ימים של פעם. אווירה שאין כמותה. בשבת אנחנו משחקים נגד בני אילת. אנחנו נוסעים לבית מלון מיום שישי, יוצאים עם אוטובוס והכול בעלות של 12 אלף שקלים. מתי דבר כזה היה במחלקת הנוער של הפועל?”.

נערים הפועל ירושלים סמי מלכה ארצית דרום (צילום: באדיבות מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

נערים הפועל ירושלים סמי מלכה ארצית דרום (צילום: באדיבות מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)


אגודת ספורט נורדיה “צו פיוס” נערים א’ שפלה: מחויבות והתמדה

בהיעדר קבוצת נוער משלה, נחשבת קבוצת נערים א’ של בית”ר נורדיה, ל’ספינת הדגל’ של המועדון. עם 23 שחקנים בסגל וקבוצה מפוצצת בכישרון, שואפים בנערים א’ למלא את החלל בשנה הבאה ולהתייצב בגיל הנוער עם אותם שחקנים – קבוצת נוער שתהיה גאוות המועדון.

המאמן גילי גור, שחקן עבר המזוהה מאוד עם נורדיה, מציג את קבוצתו: “התחלנו את העונה בצורה לא טובה כל כך, עם שני הפסדים – אחד מהם למועדון כדורגל מכבי אשדוד, קבוצה שנחשבת פייבוריטית לזכייה באליפות. למרות זאת, שלושה ימים אחרי ההפסד ניצחנו אותם בגביע, בפנדלים, ועלינו שלב.
אנחנו במגמת עלייה. ניצחנו בין היתר את נערים א’ של בית”ר, ואת כל ההצלחה הזאת אני זוקף לסגל שלנו. השוער נחום ארגה הוא מעל הליגה: שוער פנטסטי, מלא ביטחון, שעושה עבודה מצוינת; הקפטן שלנו הוא הבלם רון גואלי, מנהיג שקט ומחויב מאוד. בהתקפה אפשר למצוא את נאור חנוכה, שחקן מאוד מוכשר שנולד לכבוש; יש גם שני מגינים בולטים שהגיעו מהפועל קטמון, לידור כהן ואלימלך שיבאבאו.

 

אגודת ספורט נורדיה "צו פיוס" נערים א' שפלה (צילום: אדיבות ביתר נורדיה)

אגודת ספורט נורדיה "צו פיוס" נערים א' שפלה (צילום: אדיבות ביתר נורדיה)

“בקבוצה לפחות 50 אחוזים מהשחקנים דתיים, ולכן אנחנו משחקים בדרך כלל באמצע השבוע, בערב. השחקנים מאוד מחויבים, ממושמעים, מתנהלים כמו בוגרים, מגיעים 40 דקות לפני כל אימון, מתאמנים בקצב טוב, בלי הפסקה. תענוג לראות את זה.

אני אישית נמצא בנורדיה מהיום שבו הקבוצה קמה. אני לא חושב שיש בנאדם שעובד בנורדיה שהוא ותיק ממני. שיחקתי שם שלוש שנים, ובשנתיים האחרונות שימשתי עוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. הרגשתי שמיציתי את עצמי כעוזר, והיה לי ברור שאני ממשיך במועדון, אז לקחתי את הקבוצה הבכירה של המחלקה. אני מקווה מאוד להמשיך ולהצליח איתה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר