גשם בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
גשם בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

תחזית ירושמיים לסופ"ש – גשם לפרקים וטמפרטורה חד ספרתית

סערה צפויה ברחבי הארץ - בירושלים לא ממש. בועז נחמיה מ"ירושמיים" אומר כי בסוף השבוע הקרוב, לראשונה העונה, הטמפרטורות יצנחו מתחת ל-10 מעלות: "יירד גשם ויהיו רוחות חזקות, אבל לא סוערות ובלתי נסבלות"

פורסם בתאריך: 5.12.18 18:38

על רקע התחזית לסערה שתכלול מערכת גשמים משמעותית ברחבי הארץ, בירושלים, לפי תחזית "ירושמיים", צפוי להיות קר, אך הגשמים ירדו לפרקים. לא יהיה מדובר במערכהת גשמים רצינית.

בשיחה עם "כל העיר" מספר בועז נחמיה, מייסד אתר "ירושמיים – מזג אוויר בזמן אמת" כי "בסוף השבוע הקרוב יהיה קר. זו הפעם הראשונה שנרד בטמפרטורות למספר חד ספרתי מתחת ל-10 מעלות בלילה. עד עכשיו שהחל החורף, לא ירדנו פחות מ-10 מעלות".



האם צפויות לרדת כמויות של גשם בירושלים? נחמיה מדגיש כי "יירד גשם ויהיו רוחות חזקות, אבל לא סוערות ובלתי נסבלות. כמות הגשם לא בטוחה, המדדים לא מראים משהו בטוח לגבי ירושלים. המקומות בהם המדדים בטוחים, וצפוי להיות סוער זה באזור צפון הארץ. בצפון יירד הרבה גשם, באזורים כמו חיפה, נהריה צפויות הצפות, וגם במודיעין העיר הקרובה לירושלים. כאן בירושלים לא נזכה שירדו כמויות של גשם. בסוף השבוע, יהיו הבדלים גדולים בין האזורים בארץ מבחינת מזג האוויר", מדגיש נחמיה.

בועז נחמיה, אתר ירושמיים (צילום: פרטי)

בועז נחמיה, אתר ירושמיים (צילום: פרטי)

"ביחס לממוצע הגשמים ירדו בעיר עד כה כ-58 מ"מ של גשם", מציין נחמיה, "אך עדיין החורף לא הגיע". לדברי נחמיה, ירושלים ביחס לממוצע ולשנים עברו, היא במצב טוב, אך בשל כמות המשקעים הנמוכה שירדה בירושלים בשנים האחרונות, "אנחנו צריכים שיירדו גשמים, והרבה מעל הממוצע. אנחנו בסדר גמור יחסית לממוצע. עד עכשיו בשנים האחרונות זה לא היה טוב, היינו מתחת לממוצע. על מנת לאזן את הסיפור פשוט צריך שיירדו גשמים".

עוד מוסיף נחמיה כי, "הגשם יחל ביום חמישי בשעות הערב, אבל לא יהיה חזק. המצב היחידי שיירד גשם חזק, במידה שהגשמים בצפון יזלגו קצת דרומה. רוב הסיכויים שיירד גשם לפרקים. הסערה הרצינית תגיע במשך חודש דצמבר. בשורה התחתונה, בסוף השבוע הקרוב, צפוי קצת גשם ורוחות".

התחזית המלאה

יום חמישי, 6.12.18: מעונן חלקית עד מעונן וחורפי. ייתכן גשם בבוקר והרוחות יתחזקו. בשעות אחר הצהריים והערב אל תוך הלילה יתחיל הגשם. הטמפרטורות הצפויות: 9 מעלות בלילה, 14 מעלות ביום.

שישי, 7.12: גשם עם הפוגות בינוניות ורוחות ערות-חזקות. הטמפרטורות הצפויות: 9 מעלות בלילה, 14 מעלות ביום.

שבת, 8.12: מעונן חלקית עד מעונן, בלילה סיכוי לגשם. הטמפרטורות הצפויות: 8 מעלות בלילה, 14 מעלות ביום.

התחזית מובאת על ידי אתר ירושמיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר