ישיבת הערכת המצב הביטחונית, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ישיבת הערכת המצב הביטחונית, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

על רקע המצב הביטחוני ביהודה ושומרון: ישיבת היערכות מיוחדת התקיימה בעיריית מעלה אדומים

בעקבות גל הטרור האחרון, התקיימה בעירייה הערכת מצב ביטחונית. סגן ומ"מ ראש העיר יפרח: "נמשיך להיות עם היד על הדופק"

פורסם בתאריך: 19.12.18 19:14

ההסלמה במצב הביטחוני באזור וגל הפיגועים שתקף בשבועות האחרונים את אזור יהודה ושומרון, הובילו את הנהלת עיריית מעלה אדומים לקיים ישיבת הערכת מצב ביטחונית מיוחדת. את פגישת העבודה המקצועית הוביל סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, כשבין הנוכחים בישיבה היו מפקד תחנת המשטרה במעלה אדומים סנ"צ יגאל לוגסי, קצין אג"מ ליאור אבודרם, מנהל אגף הביטחון בעירייה נועם הרוש וגורמים רבים אחרים.



מנהל אגף הביטחון הרוש סקר בפני הנוכחים את הפעילות בשטח, ובעיקר את הפעילות במחסומים בכניסה לעיר. עוד ציין הרוש כי האגף עובד בעצימות מלאה ומסביב לשעון ונותן מענה מקצועי לכל מצב חירום שמתעורר.

קב"ט מוסדות החינוך מוטי גלנטי ציין כי מערך אבטחת מוסדות החינוך ערוך ומוכן, והדגיש כי מתקיימות הערכות מצב שבועיות וכל האירועים והפעילויות מאובטחים כנדרש.

מפקד תחנת המשטרה סנ"צ לוגסי סקר את פעילות המשטרה, וביקש להתריע ולקרוא לתושבי העיר להימנע מכניסה לכפר עזרייה הסמוך לכל מטרה. מנכ"ל העיריה, שמוליק חנוך, ציין כי העיריה פועלת על פי תוכנית אבטחה טובה ומקצועית המגובה באמצעים ומרכיבי ביטחון הולמים.

סגן ומ"מ ראש העיר יפרח, שניהל את הישיבה, ביקש מהנוכחים להמשיך לשמור על רמת ביטחון תקינה בעיר אך מבלי לפגוע בתחושת הביטחון של התושבים. יפרח אף ביקש לרענן את הנהלים בכניסות לעיר ולבצע בידוק קפדני ומקיף יותר. כמו כן, ביקש לתגבר את המוקדניות במוקד העירוני במצבי חרום שונים, זאת על מנת לאפשר לתושבי העיר לקבל מענה מהיר ומידי.

"הפעילות שנעשית בשטח היא חשובה ומתוגברת", אומר יפרח, "ואני מודה לכל השוטרים והחיילים שעושים הכל כדי לאפשר לנו שגרת חיים שקטה. אנו נמשיך להיות עם היד על הדופק, לדרוש תגבור כוחות ונוכחות בשטח ולעדכן בכל מידע חשוב".

בתוך כך, עוד לפני הערכת המצב המיוחדת, קיים באחרונה ראש העיר בני כשריאל סדרת פגישות שעסקו בביטחון העיר ובחידוש הבנייה בה. בפגישות שהתקיימו עם מפקד העוטף ועם אלוף הפיקוד קיבל ראש העיר סקירה מקיפה על המצב הביטחוני באזור. הוא התעדכן על הנעשה מבחינה ביטחונית בצירים המובילים לעיר וממנה והעלה את האתגרים של צוקי עיסאוויה ושל הסמיכות של מעלה אדומים לכפר עזרייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר