ילדים ב' של הפועל גנים (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)
ילדים ב' של הפועל גנים (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, ילדי הפועל גנים בכדורסל

זה הזמן להכיר את דור העתיד האמיתי של הכדורסל הירושלמי: ילדי קבוצת הפועל גנים, שעדיין מעריצים את ריצ'רד האוול

פורסם בתאריך: 13.2.19 18:56

קבוצות הילדים של במחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורסל הן מהגאוות הגדולות ביותר של דניאל ששר, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. אלו קבוצות אשר נושאות את שמות בתי הספר שבהם מתאמנים ומשחקים הצעירים. קבלו את הפועל ירושלים גנים, הקבוצה שמתאמנת בעיר גנים ובגבעת משואה ומשחקת במתנ"ס של עיר גנים.



מאמן הקבוצה הוא עמירם שוקרון, שמוביל את הילדים למקום השני המכובד, עם 24 נקודות מ-14 משחקים.

"יש לנו 17 שחקנים בסגל", אומר שוקרון, "מרביתם מגיעים ממשואה, ויש גם כמה מעיר גנים. לקבוצה עשרה ניצחונות וארבעה הפסדים, ומדובר בילדים מוכשרים מאוד. המתנ"ס שבו אנחנו מתאמנים הוא מקום ביתי, שמאפשר עבודה טובה. המנהל בעיר גנים מאפשר עבודה שקטה, ויש בסיס טוב מאוד להתפתחות הילדים, שבאים משנתונים מעורבים, 2006 ו-2007. למרות שחצי מהקבוצה משתייך לשנתון 2007, כלומר צעירים מגיל הליגה, הם עדיין עושים עבודה יפה. הם משחקים בלי רגשי נחיתות, ומשחקים יחד זו השנה השלישית, מקט סל ב'. אני מאמן אותם כבר שנתיים, ונראה שה'ביחד' הוא הערך המוסף שלנו, בתוספת האווירה המשפחתית וההשתתפות של ההורים".

ילדים ב' של הפועל גנים (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

ילדים ב' של הפועל גנים (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

במקום הראשון בליגה נמצאת אליצור גוש עציון. "לפני שלושה שבועות ניצחנו אותם אצלנו בבית", מתגאה שוקרון, "זה היה ההפסד השני שלהם בשלוש שנים. זאת קבוצה שזכתה באליפות ליגת הקט סל ב' לפני שנה ושנתיים במאזן מושלם, ללא הפסדים. יש לנו ילדים עם בסיס טוב מאוד, שאם יתמידו וימשיכו להיות רציניים, בהחלט יוכלו להשתלב במחלקת הנוער ובעתיד אולי גם בבוגרת".

לדברי שוקרון, "הילדים עוקבים באדיקות אחרי הקבוצה הבוגרת של המועדון. הם מגיעים למשחקים ולפעמים מבקשים לפעמים לבטל משחקים שלנו כדי להגיע למשחקים של הבוגרת. השחקן הנערץ עליהם הוא ריצ'ארד האוול, למרות שהוא כבר לא בהפועל. יש לנו שחקן בשם רפאל יור שמזכיר את האוול, עם הרסטות. כולם קוראים לו האוול וגם אני כבר קורא לו כך. עוד רגע אני רושם אותו בטופס בשם הזה, מתוך הרגל. המטרה שלנו היא לסיים את הליגה הסדירה באליפות המחוז".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר