יוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)
יוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)

ליגת העל כמטרה: יוסי מזרחי חתם בקטמון עד לסיום העונה

למזרחי, שעל הפנייה הראשונה אליו פורסם כבר בשבוע שעבר ב"כל העיר", יש אופציה לעונה נוספת במידה שקטמון תעפיל לליגת העל

פורסם בתאריך: 19.2.19 13:17

שלושה ימים בלבד לאחר פיטוריו של ליאור זדה, הפועל קטמון מצאה מאמן חדש. יוסי מזרחי, בן 65, חתם היום (שלישי, 19.2) בקטמון עד לסיום העונה. למזרחי, שעל הפנייה אליו, עוד לפני פיטורי זדה, כבר בשבוע שעבר פורסם ב"כל העיר", יש אופציה לעונה נוספת במידה שהפועל קטמון תעפיל לליגת העל.



ל"כל העיר" נודע כי מזרחי היה הפייבוריט של הספונסר יוסי ליפקין, שלחץ להחתימו. מזרחי הועדף על פני עמיר תורג'מן, והוא מגיע לקטמון במטרה לעשות עם המועדון היסטוריה ולהביאו לליגת העל לראשונה בתולדותיו.

זוהי הקבוצה השמינית בקריירת האימון של מזרחי. הוא אימן בעבר את הפועל ירושלים (בשתי קדנציות) את בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב, מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה ואת אפולון לימסול הקפריסאית.

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" במוצ"ש האחרון, מאמן קטמון זדה פוטר לאחר ההפסד שנחלה הקבוצה מול הפועל לוד יום קודם לכן. פיטוריו של זדה היו על הפרק כבר שבוע קודם לכן, כשקטמון הובסה על ידי הפועל מרמורק. אולם ראשי קטמון החליטו לתת לזדה הזדמנות נוספת, מה שלא צלח כשהקבוצה נחלה הפסד נוסף.

קטמון, כידוע, פתחה היטב את העונה והיתה במקום הראשון במשך מחזורים ארוכים ואף יצאה לפגרת השזרוע בתחילת חודש נובמבר שהיא אוחזת במקום הראשון, שמוביל לליגת העל. אולם מהפגרה חזרה קטמון אחרת לגמרי – הפסד רדף הפסד, כשגם היכולת על כר הדשא היתה רחוקה מלהשביע רצון. בקבוצה מתחו באותם ימים ביקורת על המאמן זדה, אבל גם נתנו לו את הגיבוי בתקווה שהוא יצליח להוציא את העגלה מהבוץ.

לפני כחודש, כשהתוצאות לא השתפרו, קיבל זדה רכש ענק בקנה המידה של קטמון והליגה הלאומית – ערן לוי הוחתם בקבוצה, כשהמטרה היתה ברורה: להוציא את קטמון (ואת זדה) מהמשבר ולהוביל אותה אל ליגת העל. לוי אמנם הוביל את קטמון לשני ניצחונות רצופים עם שני בישולים ממצבים נייחים, אולם היכולת עדיין היתה רחוקה מלהשביע רצון, מה שהצביע על כך שקטמון לא יצאה מהמשבר. 2 ההפסדים הרצופים האחרונים היטו בסופו של דבר את הכף, וזדה למרות הגיבוי הענק שקיבל, מצא את עצמו לבסוף מחוץ למועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר