תיכון גבעת גונן (צילום: יח"צ)
תיכון גבעת גונן (צילום: יח"צ)

גבעת גונן: תוכנית חדשה לתלמידים – הכשרת קאוצ'רים

יפית גרין, מנהלת בית הספר: "התכנית החדשה הביאה רוח של התחדשות לבית הספר, תהליך הלימוד, הגישה לבגרות, התפיסה העצמית של התלמידים וגם של המורים משתנה לנגד עינינו בתהליך עמוק וחיובי"

פורסם בתאריך: 28.2.19 20:32

למידה חדשנית: בית הספר התיכון גבעת גונן השיק תוכנית חדשה ברבעון האחרון של שנת 2018, שנועדה להכשיר את צוות המורים והתלמידים מחטיבת הביניים ועד י"ב כמאמנים וכקאוצ'רים.



מטרת התוכנית היא להעניק להם כלים בהתפתחות המקצועית להצבת מטרות, העצמה, זיהוי חוזקות פנימיות, טיפול בגורמים מעכבים התקדמות, התמודדות עם לחצים וקשיים והעצמה עצמית. התכנית מתבססת על מודל: SML-self- management learning – מודל ניהול עצמי ברוח החינוך הדמוקרטי. התכנית מכשירה בהדרגה את הצוות החינוכי ואת התלמידים למאמנים ולמאומנים בישום השפה הלימודית אימונית ובאמצעות כך, משנה את השיח בבית הספר.



יפית גרין, מנהלת בית הספר מספרת: "התכנית החדשה הביאה רוח של התחדשות לבית הספר, תהליך הלימוד, הגישה לבגרות, התפיסה העצמית של התלמידים וגם של המורים משתנה לנגד עינינו בתהליך עמוק וחיובי היוצר גישה חיובית ומעצימה לחיים, ללימודים בבית הספר ולעתיד. תלמידי גבעת גונן וצוות בית הספר לומדים ומיישמים כלים חדשנים לחיזוק עצמי והתגברות על קשיים שאני בטוחה שילוו אותם בעתיד בכל מקום אליו יגיעו וזוהי בדיוק רוח בית הספר הרואה חשיבות גדולה גם בחינוך להישגים וגם חינוך להעצמה עצמית וחיובית הרבה מעבר ללימודים בתיכון".

גלעד עמית, סגן מנהלת בית ספר ממובילי התוכנית מוסיף: "תכנית האימון האישי תורמת רבות לשיח עם התלמידים והופכת אותנו לצוות הפועל יחד על מנת להתגבר על קשיים ולהגיע להישגים. התלמידים שינו גישה בהתנהלות היומיומית שלהם והרבה פעמים אני מרגיש כאילו הם המאמנים ואני המאומן. אין לי ספק שהגישה מביאה לנו תוצאות מידיות וגם תוצאות שנראה בהמשך הלימודים בבית הספר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר