רחוב אולסוונגר, קרית היובל (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

קרית היובל: 3 בניינים, כ-50 משפחות – בלי גז למעלה מיממה

עשרות הדיירים ברחוב אולסוונגר בקרית היובל מנותקים מאספקת הגז מאתמול, ראשון בצהריים, לאחר שהעבודות להתקנת צובר גז הופסקו: "אנחנו לא יכולים לבשל, אין מים חמים, בבניין מתגוררים תינוקות קטנים וקשישים - אנחנו דורשים פיתרון"

פורסם בתאריך: 25.3.19 15:41

שלושה בניינים, כ-50 משפחות – מנותקים מאספקת הגז כבר למעלה מיממה. הדיירים מספרים כי מאתמול, ראשון, בצהריים, נציגי חברת הגז ניתקו את האספקה לאחר שהחלו עבודות להתקנת צובר גז חדש. לאחר שחלק מהדיירים התנגדו להעברת צובר הגז למקום חדש – העבודות להתקנת צובר הגז הופסקו, ואספקת הגז לא חודשה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"החברה, שמספקת גז באזור כבר שנים, החליטה להעביר את צובר הגז ממקום ציבורי – ששם הוא היה כל השנים, לחצר הבניין המוגדר כשטח פרטי, לרחבת המגורים המשותפת", מספרת ל"כל העיר" דיירת בבניין. "וזאת ללא שום התרעה מראש ושיתוף הדיירים. יש לנו חצר מאוד קטנה, ויש כאן בבניין הרבה ילדים שמשחקים בה. זה לא מקום לשים צובר גז. אתמול המתקינים אמרו לנו כי מיקומו הנוכחי של צובר הגז מסוכן מכיוון שיש שם עמוד עם מתח חשמל גבוה ולכן חובה להעביר אותו, אבל זה שטח פרטי, משחקים בו ילדים קטנים, זה לא בטיחותי".



"המהלך הזה נעשה ללא שיתוף הדיירים בכלל", טוענת ומדגישה הדיירת. "אנחנו במקרה היינו אתמול בבית, בהתחלה חשבתי שממלאים גז, אבל גיליתי שחופרים בחצר ומתכוונים להכניס את 'הצוללת' הזו לשם. פנינו לעירייה, אמרו לנו שזה שטח פרטי ואין להם מה לעשות בנושא והמליצו לנו לפנות בית משפט על מנת להוציא להם צו הפסקת עבודה".


השטח שבו החלו העבודות להתקנת צובר הגז (צילום: פרטי)

השטח שבו החלו העבודות להתקנת צובר הגז (צילום: פרטי)


בעקבות פניית הדיירים לעובדי חברת הגז שלא להתקין את צובר הגז ברחבה המשותפת של הבניין, הופסקו העבודות ולמעשה כ-50 המשפחות נותרו ללא אספקת הגז.  "הם קראו למנהל עבודה שהראה לנו אישורים שלא סיפקו אותנו. אמרנו לו שאנו נוסעים לבית משפט על מנת שיפסיק את העבודה, הוא הודיע לפועלים לכסות את הבור ולהפסיק את העבודה. ואמר שלא יהיה לנו גז לשימוש והוציאו לנו גם את הבלון הישן. נכון לעכשיו, שלושה בניינים המכילים כ-52 משפחות ללא גז. אנחנו לא יכולים לבשל, אין מים חמים, בבניין מתגוררים תינוקות קטנים וקשישים – אנחנו דורשים פיתרון".

"כל העיר" פנה לחברת הגז – התגובה תפורסם כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נו ואיפה

    אמור להיות צובר גז של בניין פרטי,לא בתוך השטח הפרטי של הבניין?
    ממתי שטח ציבורי אמור לאכלס צוברי גז של בנינים פרטיים?

  2. יובל

    הפעם התושבים טועים ובגדול, הצובר צריך להיות בשטח הפרטי של הבניין, זבש"ם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר