טיפת חלב מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
טיפת חלב מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נחנכה תחנה חדשה לבריאות המשפחה בכיכר יהלום

בטקס חגיגי, שכלל גם קביעת מזוזה, נחנכה השבוע תחנת טיפת חלב חדשה ומרווחת בכיכר היהלם. התחנה תעניק שירותים רפואיים לתינוקות וילדים בגילי 7-0

פורסם בתאריך: 6.5.19 22:29

בשעה טובה ומוצלחת, נחנכה השבוע תחנה חדשה לבריאות המשפחה בכיכר היהלום, שבכניסה למעלה אדומים. התחנה ממוקמת בסמוך למרכז התשלומים העירוני ולבנק לאומי, והיא תעניק שירותים רפואיים לתינוקות ולילדים עד בגילאי 7-0.

בטקס החגיגי שהתקיים השבוע השתתפו ראש העיר בני כשריאל, שגם קבע מזוזה בתחנה, סגנו ומ”מ גיא יפרח, מחזיקת תיק הבריאות במועצה מעין מור, מתאמת הבריאות העירונית חנה קראוס ומכבודים נוספים. על ניהול התחנה תהיה אחראית האחות אילנה בנימיני.



הרופאה המחוזית ד”ר חן זמיר-שטיין, שגם היא נכחה בטקס, ברכה על פתיחת התחנה וציינה כי “אני מתרגשת לראות את התחנה היפה פועלת ונותנת שירותים טובים ואיכותיים לתושבי העיר. ההשקעה בגילאים הצעירים היא מבורכת והיא טובה ומשמעותית”.

האחות האחראית אילנה בנימיני הוסיפה כי “התחנה יפה ונעימה וכיף להיכנס אליה.

אילנה בנימיני, אחות אחראית על התחנה, אמרה כי התחנה יפה ונעימה וכיף ונעים להיכנס אליה. “האוכלוסייה צורכת שירותים רפואיים וניתן לראות בתחנה עולים חדשים רבים”, הוסיפה בנימיני. “התחנה מטפלת ב-372 תינוקות וכ-2000 פעוטות. אנחנו מטפלים מגיל 0 עד 7. יש לנו  4 אחיות. במקום יש רופאה  פעמיים בשבוע וכן מרפאה בעיסוק. כיסוי החיסונים גבוה. 98 אחוז כיסוי לחיסונים החשובים”.

“עיריית מעלה אדומים השקיעה רבות במבנה ונתנה תעדוף לפתיחת התחנה החדשה”, ציין כשריאל בטקס חניכת טיפת החלב. “אני רוצה להודות למנכ”ל העירייה שמוליק חנוך על הניהול, הפיקוח וליווי התהליך של בניית התחנה”.

סגן ומ”מ ראש העיר יפרח ציין כי “במסגרת תוכנית 360 אנחנו מתכוונים לחולל כבר השנה מהפכה אמיתית בכל מה שנוגע לגיל הרך ולהשקיע תקציב עצום ומשמעותי מגובה בתכנית חינוכית במסגרות איכותיות על מנת לצמצם פערים ולחלל שינוי. עשינו מיפוי. השקענו הרבה”.

“אנו קוראים לכל התחנות לבריאות המשפחה להיות צרכנים משמעותיים של כל השירותים הרבים והמגוונים שהרשות נותנת בתחום הבריאות”, סיכמה מתאמת הבריאות העירונית חנה קראוס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר