תלמידי תל"י אלמוג שהשתתפו בפרויקט (צילום: עיריית מעלה אדומים)
תלמידי תל"י אלמוג שהשתתפו בפרויקט (צילום: עיריית מעלה אדומים)

תל"י אלמוג, מעלה אדומים: למידה דיגיטלית

בית הספר השתתף בפרויקט ייחודי של לימדה שיתופית דיגיטלית מול בית ספר מקייב שבאוקראינה

פורסם בתאריך: 5.6.19 20:23

בית הספר תל"י אלמוג השתתף השנה בפרויקט ייחודי של למידה שיתופית דיגיטלית מול בית ספר מהעיר קייב שבאוקראינה. התוכנית הינה יוזמה משותפת של משרד החוץ ומשרד החינוך.

במסגרת התוכנית, תלמידי תל"י אלמוג חלקו ושיתפו את תרבותם, מציאותם וחוויותיהם האישיות עם התלמידים האוקראינים. הם למדו להכיר תלמידים בעולם, למדו על הדומה ביניהם והשונה ושיפרו את השיח בשפה האנגלית.



בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "בשבוע שעבר התקיים כנס סוף שנה של התוכנית בהשתתפות שגרירים, הנהלת מש"ב (משרד החוץ ואגף טכנולוגיות מדע במשרד החינוך), ומובילי חינוך מ-25 מדינות שונות. הכנס נערך בהשתתפות שגרירים, מובילי חינוך וקובעי מדיניות מ-30 מדינות, נציגי משרד החינוך והמורים הישראלים המשתתפים בתוכנית".

בכנס נשא דברים ד"ר עופר רימון שסיפר לנציגים על חשיבות תכנית התקשוב כמקדמת חשיבה יזמית ואוריינות דיגיטלית לצד חדשנות ומיומנויות חדשות של חקר ועיבוד נתונים. המורים בתוכנית הציגו את התרומה הגדולה של התוכנית לתלמידיהם ושיתפו בתוצרים משותפים שיצרו התלמידים.

את בית הספר תל"י אלמוג ייצגו בכנס רכזת האנגלית רויטל מסיל, המורה לאנגלית שירלי אלום ורכזת התקשוב של בית הספר מאיה כהן. הן קיבלו מטעם בית הספר תעודת הוקרה על ההשתתפות בתוכנית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר