אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)
אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

דעה | הדילמה הגדולה של הקיץ – מה עושים עכשיו עם סטודמאייר?

עוזב, פורש או נשאר? בהפועל בוחרים בינתיים לא להתעסק בתפוח האדמה הלוהט וחבל. סטודמאייר, למרות הבעיות של השבועות האחרונים, חייב להישאר בארנה | טור דעה

פורסם בתאריך: 20.6.19 12:01

כבר שבועות ארוכים שראשי הפועל ירושלים, כך לפחות זה נראה מהצד, פשוט אדישים לגבי מצבו וסוגיית המשך דרכו של הישראלי מספר 1 בקבוצה. אני מדבר, כמובן, על אמארה (יהושפט) סטודמאייר.

האם הוא נשאר באדום? פורש? או בכלל עובר לצהוב? לא ברור, לא ידוע, וזה עוד איכשהו יכול להתקבל, אבל הפועל ירושלים פשוט בוחרת שלא להתעסק בתפוח האדומה הלוהט וזה כבר מתסכל.

למרות שאמארה עשה את כל הטעויות האפשריות בחצי הגמר (גם לפניו) והמחשבות על פרידה מאחד השחקנים שהכי מכבידים על התקציב שלנו מתרוצצות, הנתונים מהעונה האחרונה בליגה מלמדים שאסור לוותר עליו. ראוי להתייחס אליו בסלחנות, אסור לשכוח כמה אושר הוא גרם לנו בשנתיים שהוא כדרר פה.

הגיע הזמן שגם קברניטי הפועל יבינו את זה ויפשילו שרוולים.



חומסקי ומזרחי ראש בראש

כשהטראומה מההפסד בחצי גמר הפיינל פור עדיין טרייה, הבעלים אייל חומסקי מיהר לצאת לתקשורת ולעשות בושות. בראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ענה חומסקי על השאלה האם קיימת תחושת פספוס שהפועל עדיין לא הגיעה ליורוליג. ״זה כבר מעבר לתחושת הפספוס. הבנו שיש גורמים בכדורסל הישראלי שחוסמים אותנו מלהגיע לשם", הוא אמר.

"שמעון מזרחי?" תהתה המראיינת וחומסקי השיב: "אני לא רוצה להיכנס לשמות, אבל שמעתי התבטאויות של גורמים מקומיים שלא רוצים את ירושלים ביורוליג. אני מאמין בלנהל מערכות יחסים עם אנשים שרוצים אותך, ביורוליג לא רצו אותנו".

אדון חומסקי היקר, יכול להיות שביורוליג לא רוצים אותנו בגלל שלא השגנו דבר ביורוקאפ ובצ'מפיונס ליג, חשבת על זה? נכון להיום, רק הפועל היא זו שחוסמת את עצמה מלהתקדם לדרגות גבוהות יותר באירופה.

והיה שם גם את המשפט הבא: "תראי מה קרה העונה ביורוליג, יש שם לא מעט קבוצות שמתאימות יותר ליורוקאפ או לליגת האלופות. הפערים בין שלושת המפעלים מצטמצמים מאוד".

מצטמצים? רק מי שכיסה את עיניו במשחקים של הצ'מפיונס ליג יכול לטעון שרמת השחקנים והכדורסל שם מתקרבת לזאת שביורוליג. רק מי שנהנה לזלזל מוריד "לא מעט קבוצות" מהיורוליג ליורוקאפ. כמה מביך.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


בינתיים שמעון מזרחי לא אהב, כמובן, את הרמיזות נגדו ויצא למתקפה באותו עיתון, ימים אחדים לאחר שדמע בגמר. "אני חושב שזאת התבטאות אומללה של אייל, יותר טוב שלא היתה נאמרת. אייל יודע טוב מאוד, כמו אורי אלון, שמכבי לא רק שלא מנעה את הכניסה של ירושלים ליורוליג, היא עשתה הכל כדי שתתקבל", הבהיר. "רק אזכיר שלפני שתי עונות הם שיחקו ביורוקאפ וקיוו להגיע דרך המפעל הזה ליורוליג, ובסוף סיימו אחרונים. עובדה שהעונה הם בחרו לשחק בליגת האלופות של פיב"א במקום לנסות להגיע ליורוליג, אז שלא יבואו בטענות". כשנשאל אם לירושלים יש מקום ביורוליג, ענה מזרחי כי "מי שיקבע אם לירושלים יש מקום ביורוליג זה קודם כל היא עצמה, אחר כך היורוליג יחליטו אם היא ראויה להיות שם או לא".

אז מכבי אולי לא "עשתה הכל" כדי שהפועל תגיע ליורוליג, אבל אי אפשר להגיד שיתר הדברים של שמעון לא נכונים. הפועל ירדה לליגת האלופות מהירוקאפ, לא היתה ראויה העונה לקחת אליפות, נכשלה באירופה ומאשימה אחרים בקשיים להתקדם הלאה. מה אשם מזרחי בסיטואציה שאליה נקלעה הפועל?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הפועל ירושלים

    מסכים לגמרי עם הכתבה ויש להוסיף שלא רק שמאשימה אחרים עוד אומרת בנוסף להכל שהייתה עונה מצויינת ולוקחים בשתי ידיים וזה נאמר במפורש ללא שום פרשנות ככה שזה ממש מתסכל מעבר לזה אני מוסיף מעצמי הפועל ירושלים איך שניראת בסוף העונה עם השיטת משחק של קטש {שרק הוא מבין אותה נראה ככה ולא השחקנים}מישהו הבין מה קורה שם במהלך העונה?{אולי חוץ מתמיר בלאט} בכל אופן נראה שגם אנטוורפן ובטח שביררן מלבד אתונה היו עדיפים עליה בבית!!לא יודע לגבי עוד קבוצות אבל בסופו של דבר להבין היא עפה מקבוצה שהייתה להבנתי מקום 11 בספרד!!!11!!!שוב פעם 11!!!!שוב פעם!11! לא שני שלישי או חמישי מקום 11!!!שלא זכתה בכלל במפעל הפערים בין המפעל לשני המפעליים של היורוקאפ והיורוליג משמעותיים!!!!שקט לא יגיד שמול ראשון הוא לא לקח את זה בחשבון אני לא מבין את ירושלים בקיצור ולאחר עונה כזאת מחכה להצעה בשביל אמארה ממכבי!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר